24 yaşındayım 3 aydır deneme süresindeydim şirket beni işe aldı 50.000 TL maaş + 10.000 TL ticket. Ben ailemle artık anlaşamıyorum psikolojim bozuldu iyice. Kadıköy'de ailem ile yaşıyorum yine bu civarda bir yer istiyorum (Kadıköy-Ataşehir-Maltepe) sizce 20k'ya filan iyi bir yerden 1+1 bulunabilir mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Mümkün.
Fakat bu kirada yaşamak ile ilgili. Oraya taşınmak, eşyalar vs. için öncesinde de biraz birikmişin olmalı. Bulabilirsen eşyalı bir daire de işini görebilir.
Fakat o fiyat üst limit varken daha mümkündü şu anda o fiyatlar gitrikçe nadieleşmeye başladı ki asgari ücret açıklandıktan sonra maalesef daha da artacak fiyatlar hep olduğu gibi.
Yani çıkarsın ve yaşarsın da ama güzel bir araştırma yapman lazım.
05 Yorumla
Soran1 yıl100k civarı birikmiş var biraz daha var ama onlar hisse ve fon bozamam. Yatak buradan gidecek sadece koltuk, sandalye, çamaşır makinesi vs alırım.
- 1 yıl
Ooo yatırımcısın da yani güzel.
Birikmiş ve maaşın yeterli gibi duruyor. Gerekirse kredi kartına yönelip taksitlerle de halledersin.
En önemlisi huzur ve psikolojin. O yüzden uygun zamanında emlak sitelerini iyice bir araştır. Arkadaş veya çevren varsa onlardan da bilgi alabilirsin.
Bence halledersin, zaten çoğunu zihninde halletmişsin en önemli kısmı orası.
Soran1 yılAile evi olunca çok harcamam olmadı 3 senedir ufak bir birikimim vardı. Ben şehir dışında okudum aile evine gelince çok bunaldım artık ruh sağlığım da bozulmaya başladı.
Soran1 yılaynen hocam
En İyi Cevaplar
Yani tek başına geçirebilirsin, fakat bir yatırım yapmak zor olur. Hayat andan ibaret değil maalesef. Bunun hastalığı, evi arabasıda var. Ama anlaşamıyorsan çıkman daha doğru olur. Gençliğinin tadını çıkart her şey para değil. Gençlik bulunmaz bir nimet..
00 Yorumla
Maltepe’de daırem var 2+1 doğalgazlı yeni kiraya verdim 15 e. 7 yıllık Bına ustelık zorlamadım çokta düzgün bir kıracı bulmuş emlakçı ver gıtsın dedim. Maltepe tarafları uygun bu fıyatlarda daıreler var yeter maaşına göre haylı hayli
212 Yorumla- 1 yıl
Merhaba, kiracının çok da düzgün olduğunu nereden anladinız?
- 1 yıl
@Hayatgercek daha öncede 2 kıracım oldu onlarda çok düzgün aılelerdı. Emlakçım benim yapımı huyumu bılir inanılmaz ılımlı ve pozitif fakat gereksız sorun çıkarana karşıda bı o kadar sert bır tutumum var. Zam zamanı bıle çoğu kez kıracıya bırakırım oranı düşünün. Hal böyle olunca egıtımlı naif temız ınsanlar buldu sureklı en son tutan muhendıs bır kardesımız mesela
- 1 yıl
Ahaha 😅 gösteriyor ki eğitimli insanlar daha çok şirin çıkarıyor bu son 2 yılda görülen. Avukatlar dr lar gibi insanlar daha bela olmuş insanların başına
- 1 yıl
Şirin değil sorun*
- 1 yıl
@Hayatgercek aslında esnaflar yanı emlakçı veya dıger sektörler cıddı anlamda ınsan sarrafı. Mesela beni arar abi bır aile geldi kabul etmedim adam sıkıntılı gıbı geldi sorduğum sorulara cevap veremedi ıs yeri adresi gösteremedı vs gıbı gıbı
- 1 yıl
Bunlar herkes için sıkıntı zaten ama emlakçılara da güven olmaz gibi. Çünkü amacı sadece parayı kazanmak ev sahibini neden düşünsün ki, kimseye güven olmuyor
- 1 yıl
@Hayatgercek haklısınız fakat ben yıllar önce daıreyıde o arkadaştan aldım genç çok efendi bir çocuk. Bana hep der abi sporcu adamsın tersın pis olur senin aman uzmeyelım seni diye :)) kı cıddı anlamda hep pozıtıf baktım. Örnek kıracı eve bırsey alır aspırator gıbı tamam derım alın kıradan duşun gıbı.. Bence her kul kalbînın ekmegını yer 3 kıracım oldu 3 u de uzmedı benı
- 1 yıl
Keşke kalple çözmek kadar kolay olsaydı☺️ teşekkürler 👋
- 1 yıl
@Hayatgercek estafurullah ne demek :)
Soran1 yılEyv hocam bu gidişle Maltepe'den tutacağım gibi duruyor
Gizli Üye(25-29)1 yılEvlatlık olarak yanına beni alır mısın. Bende aile evinden bıktım 😢
222 Yorumla
Soran1 yılKomik değil bence kendinizi böyle küçük düşürmeyin. İş bul çalış finansal özgürlüğünü kazan.
Cevap sahibi1 yılÇalışıyorum beyefendi öğretmenim
Soran1 yılÖğretmen olarak mı yazdın birde bunu? Sorması ayıp ne kadar maaş alıyorsun?
Cevap sahibi1 yıl40 k alıyorum ek ders yapsaydım daha yüksek olurdu birde çalıştığın yıla göre değişiyor kıdemli olanlar daha yüksek alıyor
Soran1 yılYaş kaç? 40k tek kişi için iyi ama işte kiraya çıkamazsın anca Anadolu'da yaşarsan belki. Özel ders çok kazandırıyor hiç denedin mi
Cevap sahibi1 yıl25 yaşındayım. Yetiyor bana aile evinde olunca harcama olmuyor pek birikim yapıyorum ayrı ev hayal atandım da dizlerinin dibindeyim ekonomik özgürlük falan hikaye
Soran1 yılAilen muhafazakar veya baskıcı mı? Kusura bakma sana sert çıkıştım evde yatan bir tip sandım seni çok kötü döneme denk geldik bu devirde kiraya çıkmak çok zor. Arkadaşın ile çık diyeceğim ama anlaşmazlık olursa sıkıntı.
Cevap sahibi1 yılAilem muhafazakar ama baskıcı değiller yaşanan olaylar belli korkuyorlar onlara da hak veriyorum onun dışında dışarı çıkar gezerim haftasonu minik gezmeler falan. Kendi düzenimi istiyorum ev arkadaşı olursa eve başkasını getirir falan sevmiyorum öyle şeyleri düzen ve temizliğe önem veriyorum olmaz o'da
Soran1 yılAile hariç kalanı aynı, dediğin gibi eve erkek getirir sonra senin gitmeni ister vs gerek yok. Hangi ildesin şu an? İstanbul değil sanırım belki kiralar daha ucuzdur
Cevap sahibi1 yılDoğuda yaşıyorum kiralar değişiyor burası da ucuz değil ama İstanbul kadar da pahalı değil 12-20 arası değişiyor 2+1
Soran1 yılİyiymiş, 15'e güzel bir ev varsa tut 25k yeter bence.
Cevap sahibi1 yılEv ahalisi bırakmıyor birde arabamın taksitleri var onlar azalsın biraz tekrar ikna çabalarına başlarım
Soran1 yılÖğretmen olmuşsun ama evdekiler mi izin vermiyormuş? Zaten aynı şehirde yaşamayacak mısın git konuş psikolojim kötü artık vs diye öyle iş mi olur.
Cevap sahibi1 yılÇok uğraştım olmuyor öğretmen de olsan bazı şeyler değişmiyor
Soran1 yılyazık valla üzüldüm sana iyi de birine benziyorsun senin için en iyisi olur umarım
Cevap sahibi1 yılUmarım. Vakit ayırdığınız için teşekkürler
Soran1 yılrica ederim, tekrardan kusura bakma
Cevap sahibi1 yılBirini tanımdan bilmeden keskin konuşmayın ön yargı güzel değil. Kendim için demedim genel olarak söyledim nacizane fikrim 🙂
Soran1 yılTamamdır öğretmenim, iyi geceler :D
Cevap sahibi1 yılTeşekkürler size de
Cevap sahibi1 yılTeşekkürler
Soran1 yılrica ederim :)
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
36Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılYani İstanbul'da minimum kiralar 25 ila 30.000 TL arası geriye kalan ile çok şaşalı olmasa da idare edilebilir tabi tek kişi...
00 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yılmümkündür evet
00 Yorumla
1 yılKonforuna ne kadar düşkünsün biraz da bununla alakalı. Zor olur bence ama denerseniz de geri dönüşü belki zor olur bence riske atmayın dünyanın binbir türlü hali var işten çıkarılırsınız bir şey olur 50 bin lira maaş vermiyor çoğu iş yeri iyi düşünün 👍
05 Yorumla- 1 yıl
@Gldn207208 sen geçinebilir misin
- 1 yıl
Ben gecinirim ama ben tek yaşamaya cesaret edemem asla çok şükür ailem var onlar olmadan asla
- 1 yıl
Anladım aile önemli tabii ki İstanbul'da çok zor hele
- 1 yıl
Kesinlikle
Soran1 yılÇok harcamam olmaz tutumlu biriyimdir. 50k nasıl vermez adam akıllı işin varsa verirler çok normal bir maaş bu
- Para & Ekonomi konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılBu parayla yapamam diyorsan zaten herkes ölsun. Millet aile geçiniyor bu paralarla tek başına sormak hata, zaten öylesine sorulmuş bir soruya benziyor...
210 Yorumla- 1 yıl
Abla 56 bin TL küsür maaş alıyorum diğer ayın 15 ine kadar 500 TL harçlığım kalmıyor 😀
- 1 yıl
@Mehmetim80 bu da senin ayıbın olsun
- 1 yıl
Maaşın yüzde 80 iniyle altın 10 bin TL de her borca gidiyor du banada 5 7 bin arası kalıyordu. Kalacak yer devlet karşılıyor. Borç da bitti. şükür artık maaşın hepsi bana kalacak. ve bu durumda elektrik su faturası derdi yok sadece telofon faturası var. Artık bu konuda şanslıyım aslında
- 1 yıl
@Mehmetim80 zaten yatırım yaptığın için bu kayıp değil, maaş yetmemesi değil hatta iyi bişey. Sorun yok
Soran1 yılKira demişim ya hani? Sen 2015'te mi yaşıyorsun? 50k cuk diye cebime girmeyecek yoksa sormazdım zaten
- 1 yıl
Yine de abartıyorsun aynı şehirde yaşıyorum, konu bütçe yönetimi her zaman. Rakam ne olursa olsun
Soran1 yılHangi ilcedeain ve kirada misjn?
- 1 yıl
Hayır değilim ama dünyadan da şehirden de haberim var merak etme. Bütçe yönetimin yoksa 10 da yetmez 100 bin de olsa😅 Anadolu dayım
Soran1 yılKusura bakma da boş yapıyorsun. Sana iyi geceler
- 1 yıl
😅 sana son sözüm bütçe yönetimi ve zaman yönetimi olmayan kimse asla rahat bir yaşam süremez 👋 yaz bunu kenara
Gizli Üye(45 üstü)1 yılAilen ile yaşamaya devam et ve kenara para atmayı ihmal etme en az bir 10 ya da 15 yıl daha sabret yoksa bu şekilde ömrünün sonuna kadar faturaları, kirayı ödemek için çalışır durursun ne uzar nede kısalırsın kira ve faturaları kenara atarak ciddi bir birikim yapabilirsin
00 YorumlaEv bulursun ama evin durumuna ve konumuna göre de fiyatı değişir. Mevki olarak uçuk olmayan yerlerden bakmak daha mantıklı olur, onun dışında 50 bin bence yeterli, kalan 10 bin mutfak için kullanılıyorsa kenarı para da ayırırsın.
01 Yorumla
Soran1 yılAnadolu yakası kesin olmalı ya
1 yıl1 1 bulabilir veya ev arkadaşları bulup daha lüks bir eve çıkabilirsin. Yeter ki araştırmanı iyi yap ve aceleci davranma. Olacağı varsa olur. Ayrıca hayırlı olsun yeni işin.
12 Yorumla
Soran1 yılTsk ederim kesin olarak tek kalacağım
- 1 yıl
Rica ederim ✨
1 yılSamimi bir arkadaşımın kardeşi esenkent tarafinda 2+1i kiraladı 15 yıllık asansörlü binada, 20bin TL ödüyor, 1+1 rahat bulursun 12-13bin TLye gibi görünüyor.
01 Yorumla
Soran1 yılİyiymiş
Tek isen geçinebilirsin ama bulabilir misin bilemem çok kötü evler bile 15 den başlıyor zaten genel olarak.
14 Yorumla
Soran1 yılöyle maalesef
Soran1 yılteşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)1 yılKadıköy ataşehir maltepe civarı evet bulmak zorlaştı bende ataşehir deyim ama sen bana sor nasıl bi yerde kalıyosun diye it bağlasan durmaz geçim çok zor ama sen iyi bi para alıyosun rahatlıkla geçinirsin emin ol tek kişi olduğun için daha kolay
05 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHayır neden ki
Soran1 yılYenisahra, Barbaros tarafında misin?
Cevap sahibi1 yılHayır diğer tarafında noldu ki ya
Soran1 yılIt bağlasan durmaz demişsin de
Cevap sahibi1 yılEvet dedim çevren binalara göre çok kötü durumda ve belediye neden görmüyor bazen sorguluyorm
Gizli Üye(30-35)1 yıl30 yıldır İstanbul'da yaşıyorum.
Yani şöyle soylim bu biraz senin hayat tarzına göre değişkenlik gösterir,
Her gün dışarıdan yiyen, sigara alkol alışkanlığı ve sosyal hayatı bolca olan biriysen yetmez.
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHayir ailemle
Soran1 yılZaten ticket var alkol da çok kullanmam
Cevap sahibi1 yılO zaman gecinirsin, hic olmadı zorlanırsan bir tane ev arkadaşı alırsın öğrenci vs.
Gizli Üye(25-29)1 yılTutumlu biriysen gecinirsin bence. Hatta birikim bile yapabilirsin. İnsanlar asgari ücretle geçiniyor senin maaşın baya iyi. Belki ileride zam da yapabilirler. Bu arada merak ettim, hangi sektör?
01 Yorumla
Soran1 yılYazılım
1 yılKadıköy tarafları pahalı. Daha uygun yerler var. Kadıköy yerine daha uygun bir semt seçersen paran daha fazla cebine kalır.
06 Yorumla
Soran1 yılYani anadolu yakası kesin olmalı Avrupa yakası felaket
- 1 yıl
Tuzla, Kartal, Pendik taraflarına bak
- 1 yıl
Yeni yapılan yerler var orada. Daha uygun oluyor
- 1 yıl
*yeni yapılanan.
Soran1 yılevet yeni siteler yapılmış 1+1'ler varmış olabilir aslında
- 1 yıl
Aynen
1 yılKadıköy, Ataşehir'de bulman imkansız Maltepe de bulursun.
02 Yorumla
Soran1 yılBen de öyle düşünüyorum
- 1 yıl
Dudullu - Çekmeköy tarafına gel çok rahat ev bulursun 20 k metro da var işe gidip gelmek için.
Gizli Üye(30-35)1 yılBulursun tabii ki, 50k tek başına yaşaman için ok. Tabii ev masrafları ve kişisel giderler ile birlikte çok birikim yapamayabilirsin ama gelir gider dengen bozulmaz.
01 Yorumla
Soran1 yıl50k ile geçinilir zaten diyorum ya kiraya çıkacam diye maks 30k ile geçineceğim yani
Gizli Üye(25-29)1 yılKanka ben de yazılım mühendisiyim. Merak ettim bu maaşla yeni işe başlattılarsa maaş zammını Haziran veya bir sonraki sene mi yapıcaklar? Ocakta zam alamazsın sanırım
02 Yorumla
Soran1 yılAga şu an eski maaşı alıyorum yılbaşı promosyonu diye farkı verecekler. Ocak'ta düz 50k ile başlayacağım
Cevap sahibi1 yılAnladım hayırlı olsun. Hangi alanda çalışıcaksın peki
Para & Ekonomi konusunda 665 cevap paylaştı. Ev bulursun o bütçeyle zor değil. Ama para biriktirmek ve geçinmen çok kolay olmayabilir
02 Yorumla
Soran1 yıl20k cebe +10k ticket (yemek, market) olmaz mı
Soran1 yılpardon 30k cebe ya da 25-30 civarı
1 yılBen de 50 bin alıyorum Ankara 'da memurum ev arkadaşım var 3 1 ev iş yerime yürüme mesafesinde 5 dk 20 bin veriyorum. Kafa dengi ev arkadaşı bul yoksa yeme içme fatura İnternet maaş komple eve gider çok zor
11 Yorumla
Soran1 yılYok yok olmaz sonra anlaşamam
Gizli Üye(30-35)1 yılYaşanılır rahatlıkla. Birde sektör nedir ihtiyaç var mı? Benim maaş 37 bin düşük geliyor bana
03 Yorumla
Soran1 yılYazılım mühendisliği
Cevap sahibi1 yılAvrupa yakasında olsaydın beraber acabilirdik aslinda
Soran1 yılNeyi anlamadım?
1 yılEvde durduğun kabahat. Bir stüdyo daire bulsan rahat rahat yaşarsın.
00 Yorumla
1 yılToplu taşıma ulaşımı kolay bir lokasyon da bulabilirsin
00 Yorumla
1 yılBro asgari ücretle de çıkarsın. Nereye ve nasıl bir eve çıkacağın önemli.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl40k ile kirada 5 kişi yaşıyoruz bi zahmet tek başına yetir istersen (!)
15 Yorumla
Soran1 yıl40k maaş ile mi?
Cevap sahibi1 yılevet?
Soran1 yılnasıl geçiniyorsunuz valla helal olsun
Cevap sahibi1 yılyeme içme faturalar kira ve mazot dışında başka hiçbir şey alamıyoruz böyle bi yaşama : )) aklı olan İstanbul'da yaşamaz
Soran1 yılValla ayda bir iki defa ofise çağırmasalar gider yazlığa yerleşirdim
Gizli Üye(36-45)1 yılNe i”yapıyorsunuz merak ettim ben nereye gitsem en fazla 40 veriyorlar
03 Yorumla
Soran1 yılYazılım mühendisiyim
Cevap sahibi1 yılO zaman size azmış
Soran1 yıldaha ilk iş yılım neye göre yaz?
Gizli Üye(30-35)1 yılÇok daha fazlasını kazandığımız halde çıkmıyoruz kardeşlerimle aile evindeyiz.
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAile faktörü çok önemli tabi ama şöyle ki 1+1 lerde uçtu eskiden daha iyi fiyatlardaydı kiralar genede idare edersin çok salmazsan kendini.
Soran1 yılAynen öyle
Gizli Üye(25-29)1 yılTeksen gecinilebilir knk. Bir şey sorabilir miyim şahsi
030 Yorumla
Soran1 yılsor tabi ki
Cevap sahibi1 yılBen üni bitirdim knkm da işsizim ikinci üni olarak aöften ybs düşünüyorum yazılım belki yaparım diye. Hali hazırda bilgisayar tamircisiyim yabancı değilim ama kodlama da nerdeyse sıfırım. Çok zor mu becerebilir miyim bilmiyorum. Güzel değerli fikirlerini istiyorum knkm
Soran1 yılYaparsın kralda öncelikle ne için kodlama yapacaksın? Bütün yazılım dilimlerini bilmen imkansız bir hedef belirlemen lazım sonra o alan için yazılım öğrenmelisin
Cevap sahibi1 yılKnk ben mobil ilgimi çekiyor Android yani
Cevap sahibi1 yılMobil program veya oyun tasarlamak falan
Soran1 yılBence internette iyice araştır bende yanlış yönlendirmek istemiyorum Java filan öğrenmen lazım. Coursera, udemy, btk filan buralardan kurs bak ya da oturduğun yerde yazılım kursları varsa araştır.
Cevap sahibi1 yılC# başlıcam da aşırı zor falan dediler. Knkm bastacisin en azından ortam faln biliyorsun o yüzden fikrin önemli
Soran1 yılJava, C++, Unity için C# filan gerekiyor
Cevap sahibi1 yılEvet dil zor mu onu merak ettim, tg den eklessek olur mu arada sohbet etsek bu hususta falan kardeşine destek çıksan knk çok mu şey isterim
Soran1 yılOyun tarafı hakkında çok bir bilgim yok maalesef, her yazılım dili ilk başta zor gelir ama C# en zorlarından biridir bence.
Cevap sahibi1 yılHadi ya ordan başlamak mantıksız mı, oyun tarafı değil farklı da olabilir knk html css js genelde yani Web veya full stack o da olabilir onlar biraz daha basit sanırım. Bu konu hakkında sohbet edeceğim kimse yok yani ark oluruz diye düşündüm ondan dedim
Soran1 yıltg kullanmıyorum aga. ben de yeni mezunum yanlış anlama biliyorum heveslisin ama çok tecrübesizim yani sana akıl hocası lazım o ben değilim. Sana tavsiyem üniversitedeki kulüplere üye olabiliyorsan git üye ol ben öyle yolumu bulmuştum. Sen mobil tarafında gelişmek istiyorsan ama orası da bende yok
Soran1 yılo alanda çalışmayacak adam için mantıksız ama senin için mantıklı
Cevap sahibi1 yılÇok sagol knkm kırmadın cevap verdin
Cevap sahibi1 yılWeb kısmından başlamak daha mantıklı gibi sanırım
Soran1 yılrica ederim keşke faydam dokunsa ama benimde daha pişmem lazım yolun açık olsun
Cevap sahibi1 yılEvet ama en azından iş buldun knk o da iyi ben ogrt nim 4 sene boş yani
Soran1 yılKolay olmadı, 6 ay staj 3 ay deneme süresi burnumdan geldi :D
Cevap sahibi1 yılDoğrudur knk ama kanitlamissin kendini sen hangi alandasin
Soran1 yılsoftware engineering
Cevap sahibi1 yılYani Web mi pc mi hangisi oluyor 😀
Soran1 yılpc
Cevap sahibi1 yılAnladım knk son soru kaç dil biliyosun, ing var mı ve kaç ayda gelistin
Soran1 yılHazırlıkta öğrendim aga sadece ingilizce var
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim knkm
Soran1 yılrica ederim
Cevap sahibi1 yılYönetim bilişim bölümünden olur inşallah
Soran1 yılinşallah yan dal olarak ubs okuyan çoktu
Soran1 yılybs*
Cevap sahibi1 yılSağol knkm
Gizli Üye(25-29)1 yıl50k alıyon daha me istiyon olum allahtan belanı mı
00 Yorumla
1 yılBulabilirsin de 1 1 ggöt kadar eve de 20 bin zaten fazla. Paylaşımlı eve geç ya da en azından 2 1 20 binlik bir ev olsun
01 Yorumla
Soran1 yılPaylaşımlı ev nedir
1 yılBulabilirsin. 20 ev desen faturalarla ve aidatla birlikte 25 olur. Sana da 25 kalır. Bence her türlü yeter.
00 YorumlaApart tut geç adamlar 17k ya ev gecindiriyor 50 k ile hayli hayli yeter
01 Yorumla
Soran1 yılApart olmaz aga
1 yılıs yerınden aldıgını sadece ev sahıbıne vereceksen ve onun ıcın calısacaksan tabı cık
00 YorumlaMümkün de birikimi unutman gerek gibi.
11 Yorumla
Soran1 yılValla öyle her ay 5-10k kenara atmak istiyordum da zor gibi duruyor
1 yılO kadar zoe mu İstanbul ya
11 Yorumla
Soran1 yılEvet çok zor
50k ya ev bile yok ortalama semtlerde :D
04 Yorumla
Soran1 yılHe dayı ne anlatıyon sen Cem Yılmaz'ın komşusu olmak istiyorum mu demişim
Soran1 yılDayı hönkürtme ya yan sokakta eski dökük evler 25k hem de 3+1 valla sağlam zortladın valla daha yorma artık
1 yılKiraya çalışmak buna denir.
01 Yorumla
Soran1 yılValla öyle
- Para & Ekonomi konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılÇok iyi bence tek kişi için
01 Yorumla
Soran1 yılMaaşım kötü değil de kiralar aşırı yüksek
1 yılBilemem ama İstanbul çok pahalı ya
01 Yorumla
Soran1 yılevet hele Kadıköy uçuk
Bulursunda ev çok guzel olmaz bence
019 Yorumla
Soran1 yılKadıköy'de eski ama bakımlı çok apartman varda biraz şans işi.
Soran1 yılbilgisayar mühendisliği
Soran1 yılAtaşehir değişik kötü veya orta semtte lüks rezidanslar veya apartmanlar var belki onlar olabilir ama çevresi biraz tırt.
Soran1 yılYani çok tercih edilen bir bölüm bende yazılımcı olurum diye yazmıştım sen ne iş yapıyorsun? Ya da ne mezunusun
Soran1 yılpek yok valla bu zamana kadar hiç bakmadım
Soran1 yıl28 yaşında değilsin o zaman. Kimya mühendisi isen fabrikada mı çalışacaksın maaşlarını hiç bilmiyorum
Soran1 yılMühendis olacaksın ne vardiyası 9-5 çalışırsın.
Soran1 yılBenim bildiğim mühendis vardiyalı çalışmaz ya da sen ona göre bir başvuru yaparsın öyle bir zorunluluk yok
Soran1 yılyolun açık olsun
- Para & Ekonomi konusunda 382 cevap paylaştı.
1 yıl1 1 eve 20k çok fazla
00 Yorumla Para & Ekonomi konusunda 496 cevap paylaştı. 50.000 TL az bence İstanbul da tek yaşamak için
00 YorumlaMaaş çok düşük çok zor
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılçok zor
sadece yaşarsın00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTek kişi için iyi gibi
01 Yorumla
Soran1 yılMaaşım iyi de kiralar çok uçuk cebime 30k filan amca girecek
Gizli Üye(25-29)1 yılEv arkadaşı bul kirayı paylaşın
00 Yorumla
1 yılNe iş yapiyosun
01 Yorumla
Soran1 yılYazılım mühendisiyim
1 yılYess baby
01 Yorumla
Soran1 yılThanksss
Mesleginiz nedir
01 Yorumla
Soran1 yılYazılım mühendisiyim
Gizli Üye(36-45)1 yılO maaş bende olsa 25, 30 binini atarım kenara
01 Yorumla
Soran1 yılAma yok iste atamıyorsun
1 yılNeden olmasın olabilir
00 YorumlaÇok rahat Hayat
00 Yorumla
1 yılZor kanka o paraya
00 YorumlaBirak git gardas canini niye sıkıyon.
00 Yorumla
1 yılMümkün ama muhitine bağlı
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılMümkün evet
00 Yorumla
1 yılMümkün bütçeye uygun kiralık ev bulursun
00 YorumlaBulursun
00 Yorumlayaşarsınız
00 Yorumlahayat pahalı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKanka ne işi bende geleyim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılMümkün
00 Yorumla- Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > 50.000 TL maaş ile İstanbul'da tek kişi kiraya çıkmak mümkün mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer