Çocukları seviyorum ancak yaşım 37 olmasına rağmen çocuk istemiyorum, bunun sebebi de şudur, ilki elbette geç evlenmem ve evliliğin getirdiği yük bir yana,
Bir kişi eğer çocuk sahibi ve borç sahibi olur ise işverenler tarafından aşırı derecede kullanıldığını, haklarının hiç sayıldığını görüyorum. Birçok baskıya ve kendi hareket kabiliyetlerinin düştüğünü fark ettim (Belirli bir kesim hariç çoğu insan bu şekilde)
Mesela ben iş değiştirebilme özgürlüğünü, patrona olan bağımlılığımın minimum düzeyde olmasını ve dahi çevremde hiçbir kişiye muhtaç olmamayı seven birisiyim.
Peki çocuk sahibi olmak beni bu kısır döngüye sokar mı?
Merak ediyorum..
16 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer