37 yaşında çocuk istememek kötü mü, çocuk sahibi olmak özgürlüğümü kısır döngüye mi sokar?

Çocukları seviyorum ancak yaşım 37 olmasına rağmen çocuk istemiyorum, bunun sebebi de şudur, ilki elbette geç evlenmem ve evliliğin getirdiği yük bir yana,
Bir kişi eğer çocuk sahibi ve borç sahibi olur ise işverenler tarafından aşırı derecede kullanıldığını, haklarının hiç sayıldığını görüyorum. Birçok baskıya ve kendi hareket kabiliyetlerinin düştüğünü fark ettim (Belirli bir kesim hariç çoğu insan bu şekilde)
Mesela ben iş değiştirebilme özgürlüğünü, patrona olan bağımlılığımın minimum düzeyde olmasını ve dahi çevremde hiçbir kişiye muhtaç olmamayı seven birisiyim.
Peki çocuk sahibi olmak beni bu kısır döngüye sokar mı?
Merak ediyorum..

37 yaşında çocuk istememek kötü mü, çocuk sahibi olmak özgürlüğümü kısır döngüye mi sokar?
Cevapla