Altına yatırım yapmak mı daha mantıklı yoksa araba için birikim yapıp 0 mı 2. el mi almak daha iyi?

Sepet şeklinde mi ilerlemeli yoksa sadece altın mı? Araba almak istiyorum ama 2. el mi 0 mı, hiç bilmiyorum. Bunun için birikim yapıyorum, biraz yerden yüksek araba seviyorum, diğer türlü midem bulanıyor. Arabada öneriniz var mı?

Altına yatırım yapmak mı daha mantıklı yoksa araba için birikim yapıp 0 mı 2. el mi almak daha iyi?
Cevapla