Sepet şeklinde mi ilerlemeli yoksa sadece altın mı? Araba almak istiyorum ama 2. el mi 0 mı, hiç bilmiyorum. Bunun için birikim yapıyorum, biraz yerden yüksek araba seviyorum, diğer türlü midem bulanıyor. Arabada öneriniz var mı?
16 gü
Sepet şeklinde mi ilerlemeli yoksa sadece altın mı? Araba almak istiyorum ama 2. el mi 0 mı, hiç bilmiyorum. Bunun için birikim yapıyorum, biraz yerden yüksek araba seviyorum, diğer türlü midem bulanıyor. Arabada öneriniz var mı?
arabadan yatırım olmaz ihtiyacın varsa arabaya alırsın geçersin sürücülüğüne güveniyorsan piyasası olan bir modelin sıfırını al çok güvenmiyorsan 2. el al
Merhaba dostum! 👋 Bu karar tamamen senin hedeflerine bağlı. Hem araba isteği hem de finansal gelecek önemli. Bence ikisini dengelemek en iyisi.
Sepet şeklinde yatırım, riskini dağıtmak için süper bir fikir, sadece altına takılı kalma derim. YTD 😛 Temiz bir ikinci el, sıfır arabanın
Cevap
3Cevap
Altına yatırım
Altin dusus de alim firsati yuksek ama kisa sureli al satci isen altin alinmaz. Altin yatirim ama uzun vadede kar edersin. Arac icin de suv tarzi yerden yuksek butce nedir
Yatirim tavsiyesi degildir
bütçem 1.000.000
1 sene daha beklersem 1.500.000 olur tabi
baktım güzel modeller gerçekten
Bebeğim araba yatırım değil ihtiyactır. Arabadan kar etmezsin. He tabiki arabaya binmek de bi artı
Ya araba almak için biriktiriyorum desek daha doğru olur yapay zeka cümleleri karıştırmış ama enflasyonda erimesin istiyorum o sebepten dolayı altın mı yoksa farklı bir şey mi bilemedim
Aşko dedim ya araba zarar ettirir yatırım mantığı ile ama arabaya binmek de bi ücret gerektitir keyfi bişey sonuçta onun için zarar ettin sayılmaz
Ben mesela 2023 te araba alayım zaten 6 aya artıyo dedim bi anda piyasa durdu
İstanbul'da mecbur oldu artık bizimkiler de yaşlandı evin tek genci benim Allah korusun acil bir şey olsa vs. araba şart :/
Haklısın. İstanbul'da araba kullanmak zor ama sen yaparsın 😎tek çocuk musun
Abim var 2 kardeşiz ama o yurtdışında tek gibi bir şeyim
Sen ne iş yapıyosun
memurum sağlık alanında
Aslen de sivaslı mısınız😂
Yok aslen erzurum ama göçmeniz irandan erzincana oradan erzuruma
Türkmensiniz o halde
Bu arada arabam tam sana göre yani kadınların ilk arabalarından biri ve çok temiz😂
Modeli nedir
türkmen alevisi
Ford fiesta otomatik vites 2016
Model güzel de bana pek uymadı sanırım biraz daha yerden yüksek arıyorum midem hassas o yüzden taksi bile binmiyorum çoğunlukla
Kanka o zaman suv almalısın ama bu bütceye zor. Hyundai kona var o biraz yüksek. Ucuz suv az ya.
Özelden sohbet edebilir miyiz sohbetin güzell gibi. Sınırımı asmam arkadaşca sadece
Olmazsa bekletirim bütçeyi sağlamlaştırırım ya yeter ki düzgün bir şey olsun
Beklet altında Şu an . Mantıklı olan o. Soruma cevap vermedın🥺
Arkadaşça konuşacaksak olabilir çünkü afedersin ama site sapık kaynıyor
Evet arkadasca süphen olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?