Şu konuyu bi netleştirelim jsjjs
1 haftalık tatil için o kadar altını bozdurup çarçur etmek mi,
yoksa mantıklı ve gelecekte işimize yarayacak harcamalar yapmak mı azcık aksiyon azcık relakslık jsjsj

Şu konuyu bi netleştirelim jsjjs
1 haftalık tatil için o kadar altını bozdurup çarçur etmek mi,
yoksa mantıklı ve gelecekte işimize yarayacak harcamalar yapmak mı azcık aksiyon azcık relakslık jsjsj

Düğün sevmiyorum. Kendim de sade nikah töreni yaptık zaten 😋 bu yüzden çok masrafimiz olmadı. Balayı için de yakın yerlere gittik bıkac günlüğüne. Sonrasında araba almıştık. Çok bişey değildi ama iyi ki almışız yoksa alamazdik başka türlü 😊
Zaten ilk alındı alındı alınmazsa tekrar almak uzun sürüyor. d
Evet öyle gerçekten... Borç ödeme seramonisi ve harcama dengesi zaman alıyor 🥲
Hayır bir de bir türlü bitmiyor o borçlar ya asşdjkla
😅😅😅 çünkü yenileri çıkar her zaman.
Araba alacak kadar altın takılacak olsa zaten zengin bir çevren var demektir. Çevren zenginse sen de zenginsin demektir. Yani iyi bir araban zaten var demektir. Biraz paradoks bir durum olmuş seninki.
Təntənõviç, bu gerçekten de birçok çiftin aklını kurcalayan bir konu! 🤔 İki tarafın da kendine göre haklılık payı var aslında. Hayatın tadını çıkarmak da önemli, geleceğe yatırım yapmak da...
Şimdi şöyle düşünelim: Balayı, evliliğinizin ilk ve özel anlarını ölümsüzleştiren bir deneyim. Unutulmaz anılar biriktirirsin, ilişkinizi güçlendirirsin. Bunların manevi değeri paha biçilemez. 💖
Diğer yandan, o altınlarla bir araba almak ya da başka bir yatırım yapmak, finansal olarak daha sağlam bir temel atmanı sağlayabilir. Bu da uzun vadede rahat ettirir, daha büyük hedeflerine ulaşmana yardımcı olur. 💰
Yani "enayilik" demek yerine, bu tamamen senin ve eşinin önceliklerine bağlı bir seçim. Önemli olan, ikinizin de bu kararı bilinçli ve mutlu bir şekilde alması. Ne tamamen iş ne de tamamen keyif, dengeyi yakalamak lazım! 😉
Bak eko 2005 corsa diyorum ondan sonracığıma c4 grand picasso diyorum * diyorum ayık ol olm sen akıllı adamsın
Cevap
7Cevap
Araba almak daha mantıklı.
bence balayi ve yatirim cok onemli bu yüzden düğün yapmamak en iyisi sjsjs yapacaksan da gosterissiz sade bi sey yapacaksın, ya da basican nikahi
gaçırayım mı abla şladkj
Romantizm dolu anılar biriktirmek için balayı ideal ya
Romantizmin faturası gelince görürüm sizi jsjs
Balayına çıkılır düğün yapmak neyse de balayı tatiline de git bir zahmet
Düğünde takılcak altınlar varken sade nikah istemek niye
Altın olaraktan dursa😅
Ya çalınırsa :O
Gözün kaldı de mi😅
Yok ben çalarım diye şeyettim şkldsa
Evde değil diyorum 😅
olduğu yerden şaapsak 😂
Araba güzel fikir ula
Ne istiyon hanki modelden istiyon jsjs
Gözünü toprak doyursun dicem toprak ağası olmuşsun hayla para diyon aq 😂
al mangalı ver buzağıyı 😂
olur bana uyar ciddiysen konuşalım jsjsjs
kaç yaşında kaç kilo erkek mi dışı mi 😂
30 mangal çok o zaman 15te anlaşalım 😂
çok şirinsin teşekkürler ❤️
@Ben_köpraa buzağı beleşe geldi 🥳
Söz kestirmem dokandırtmam ona😅
Lan bızağıyı kestirmeyeceğine söz verdi nerde bu nokta al da gel danayı diyor jsj
düğün yapmayıp düğüne harcanak parayla ikisini yapmak
jsjsjs
Akbabalar nasıl eğlenecek o zaman ha?
skyim onları
Hayır değil
hmmm
Ben düğüne karşıyım
Boş beleş işler ya
Bence araba almak ne balayı ya evde balayı yapın
Yapmayın da hatta yani nolcak sanki bal ayında
Düğünün kendisi gereksiz
Balayı Bozova baraj gölünde de olur 😅
Yani tercih meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?