Bir tanıdığım 44 bin tl maaş alıyormuş acıdım üzüldüm bu maaşlarla insanlar nasıl yaşıyor?

eti çikolata fabrikasında çalışıp 44 bin tl maaş alıyormuş çok üzüldüm haline onun halini görünce yemin ederim ağlayasım geldi ben onun yerinde olsam kafama sıkardım neden yaşıyor onu anlamadım 44 bin tl para mı nasıl geçiniyorsunuz niye yaşıyorsunuz anlamadım benim babam 150 bin tl kazanıyor onunla bile geçinemiyoruz

Bir tanıdığım 44 bin tl maaş alıyormuş acıdım üzüldüm bu maaşlarla insanlar nasıl yaşıyor?
Cevapla