2 yıldır kira alıyoruz gelir beyannamesi vermedik şimdi versek pişmanlık şeyin den faydalanabilir miyiz ki?

Vergi dairesine gitmemiz gerek değil mi

2 yıldır kira alıyoruz gelir beyannamesi vermedik şimdi versek pişmanlık şeyin den faydalanabilir miyiz ki?
Cevapla