Maddi durumum kotu ama akrabalarim hep zengin ozeniyorum?

Ben etrafımda gördükçe çok kötü oluyorum benim babam asgari ücret aliyo ve kıt kanaat geçinmeye çalışıyoruz BİM karti veriyo akrabalar onla alışveriş yapıyoruz maddi durumumuz kötü hayatımda hiç tatile çıkmadım bazen 100 lirayı bulamıyorum ama akrabalarımın birinin dedesinin 50 tane dairesi var kaşa tatile gidiyo koc üniversitesinde okudu biri avrupaya yaşamaya gitti son model arabası var benden küçük teyzemin kızı benle yasit amerikalı biriyle evlendi iki tane evi bi arabası var eniştem aldı diğer amcamın kızı İtalyada yuksek lisans yapiyo yengem armator kizi heryerde yazliklari var yatta tatil yapiyolar qma benim babam çok fakir ve ben bu insanları görünce çok özeniyorum kıskanmıyorum ama çok üzülüyorum bende öyle yaşamak istiyorum ağlıyorum hep biz kiradayiz kıramizi eniştem oduyo ileride ne hale düşücem bilmiyorum yasitlarimin bana kotu davranmasi yuzunden okuyamadim universite erenkoy ruh sinirde yattim 3 kere intihar sebebiyle insanlardan korktugum icin liseyi bile aciktan bitirdim derslerim kotuydu ama 77 ortalamayla liseyi bitirdim ben gelecekte başkalarına muhtaç olmaktan korkuyorum babamın bi emekli maaşı var bide evimiz var ileride calisamicak çok zor günler beni bekliyo ben doğduğumdan beri maddi zorluklar yaşıyorum ve etrafımda herkes zengin ve onları göre göre hep eksik gucul bi çocukluk gecirdim onların eskileriyle büyüdüm çocuklugum ergenliğin hep evin içinde hapis geçti kötü bi semtte büyüdüm dışarı çıkamazdim okulda dayak yerdim öğretmenlerden yasitlarimdan travmalarla büyüdüm kimse beni insan yerine koymazdı ben daha iyi şartlarda yaşamak istiyorum ekonomik olarak napmam lazım okula da gitmek istemiyorum insanlarla mücadele edecek gücüm yok en ufak şeye alınıyorum benim geleceğim ne olucak bilmiyorum

Maddi durumum kotu ama akrabalarim hep zengin ozeniyorum?
Cevapla