Gerçek zenginlik nedir, çok para mı yoksa elindekine kanaat edip mutlu olmak mı?

Âb-ı Hayat sohbetlerinde denk geldim, Şakik-i Belhi hazretleri çok güzel özetlemiş: Zengin kime derler? Kanaat edene... Çünkü insan nefsi doymak bilmez, hep daha fazlasını ister. Cimriyi ise *”Allah’ın verdiği emaneti sadece kendinin zanneden”* olarak tanımlıyor. Elimizdekileri kendimize saklamak yerine paylaşmak için varız.

> Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Elindekiyle yetinip mutlu olabilen mi daha zengindir, yoksa gözü hep yükseklerde olan mı? Yorumlarınızı bekliyorum. 👇✨

Gerçek zenginlik nedir, çok para mı yoksa elindekine kanaat edip mutlu olmak mı?
Gerçek zenginlik nedir, çok para mı yoksa elindekine kanaat edip mutlu olmak mı?
Cevapla