Eli açık bir insanım, elimde 1 tane kek olsa 2 3 parçaya bölen, paylaşan birisiyim, evimde pişenden dolu dolu götürürüm komşuya. Eşim de bana hep diyor ki zenginler nasıl zengin oluyor sanıyorsun, 1 TL'nin bile hesabını yapıyorlar, bu şekilde asla bir şey sahibi olamazsın diyor. Ama paylaşmak iyi hissettiriyor, asla eksiliyormuş hissi yaşamıyorum. Yemin ederim ki o paylaşmak her şeyden daha fazla mutlu ediyor beni, 5 bin param varsa 2 3 binini ihtiyacı olana vereyim. Evime geleni aç göndermem, hiçbir şey olmasa bir kekim olur evde, kahvem çayım. Abarttığımı söylüyorlar, gerçekten doğru mu söyledikleri, zengin olmak için hesapçı mı olmak lazım
28 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer