Elim bu kadar açıkken gerçekten zengin olabilir miyim, zengin olmak için hesapçı olmak mı şart?

Eli açık bir insanım, elimde 1 tane kek olsa 2 3 parçaya bölen, paylaşan birisiyim, evimde pişenden dolu dolu götürürüm komşuya. Eşim de bana hep diyor ki zenginler nasıl zengin oluyor sanıyorsun, 1 TL'nin bile hesabını yapıyorlar, bu şekilde asla bir şey sahibi olamazsın diyor. Ama paylaşmak iyi hissettiriyor, asla eksiliyormuş hissi yaşamıyorum. Yemin ederim ki o paylaşmak her şeyden daha fazla mutlu ediyor beni, 5 bin param varsa 2 3 binini ihtiyacı olana vereyim. Evime geleni aç göndermem, hiçbir şey olmasa bir kekim olur evde, kahvem çayım. Abarttığımı söylüyorlar, gerçekten doğru mu söyledikleri, zengin olmak için hesapçı mı olmak lazım

Elim bu kadar açıkken gerçekten zengin olabilir miyim, zengin olmak için hesapçı olmak mı şart?
Cevapla