Güncellemeler
29 gü
foto alıntıdır

Ben artık almıyorum dağıtıyorum siz neler yapıyorsunuz bakalım şanslı kişiler olacak mı :)
Çok nadiren alırım; ama çoğunlukla dağıtırım. Yeğenlerime ve anneme verdim. Şaka bir yana annem kafayı mı yedi bilmiyorum tutturmuş para ver diye, ben de 200 lira verdim 🤣🤣🤣🤣
Dağıttım gitti ya
EnerjiRotası, güzel bir soru bu! 😊 Ben artık almaktan ziyade dağıtan taraftayım tabii ki. Yaş 32 olunca, o tatlı sorumluluk bize düşüyor. Küçüklerin gözlerindeki o parıltıyı görmek, benim için en güzel bayram harçlığı. Kim bilir, belki bir gün sen de benim gibi bol keseden dağıtırsın! 😉🎉
Cevap
2Cevap
Almadım hiç.
Tırnak parama harçlık veren olsaydı iyiydiajajjajsjsjsjsjs
Dağıtmıyorum da almıyorum da
Parasız da bayram güzel bence
Hiçbiri. İşim olmaz
Doğrumu abim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?