Her türlü insanın bir seveni, alıcısı oluyor, olmasa da başka iyi bir özelliği varsa o kötü özellik göz ardı ediliyor. Ama parası olmayan bir erkeksen hiç şansın yok, kız bulamıyorsun
27 gü
Cevap
0Cevap
Parasızlık derken neyi kastediyorsun? Zengin değilsin ama geçinebiliyorsan illa ki dışarı çıkıp birilerini bulma şansın olur. Ha hiç gelirin yoksa evden çıkamazsın zaten.
Param yok aile evinde kalıyorum asgari ücretle çalışıyorum
Bence senin sorunun daha çok zamansızlık o zaman. Günde 10 12 saat yorucu bir işte asgari ücrete çalışıyorsan zaten şeyin bile kalkmaz afedersin. Sosyal hayatın olmadan bir şey yapamazsın. Kaldı ki bayağı bir özgüvensizlik de var sende. Yani birisi seni seçse bile kendini değersiz bulduğun için beni değersiz bulan da değersizdir diye düşünebilirsin. İlişkiye hazır olduğunu sanmıyorum
Özgüvensizlik burada var, kendi içimde. Dışarı da acayip sosyal biriyim bayağı kıza da yürüyorum zaman buldukça ama işimi öğrenince uzaklaşıyorlar nedense
Ne iş yapıyorsun ki
Kasiyer
Olabilir. Yaşın çok genç anladığım kadarıyla. İstersen vasıf kazancağın bir meslek edinirsin ister çalıştığın yerde yükselerek kariyer yaparsın. Yani senin dengin olup da zengin koca arayan kızlar yine sana kalacak zaten.
Biliyorum ama kolay değil. Zaten iyi bir mesleğin ya da statün yoksa çok yakışıklı uzun boylu olmadığın sürece kız bulamazsın
Kız bulamazsın değil bulursun ama çok fazla kriter koyamazsın. Sonuçta kadınlar da erkekler de karakter haricinde de ortaya ne koyuyorlarsa ona göre seçim havuzları genişliyor. Fazla güzel olmayan vasıfsız bir kızın nasıl ki çok üst seviye erkek bulması zor ise erkek versiyonu da öyle.
Ya ben çok güzel çok iyi meslek sahibi bir kız istemiyorum ki benim seviyemde bir kız benim için yeterli. Ama kızlar güç sahibi olmayan uzun boylu yakışıklı erkekle olmayacaksa yalnız kalmayı tercih ediyor. Yani benim kız versiyonlarım benimle olacağına yalnız kalmayı tercih ediyor
Bu arada genelleme yapıyorum ama dediklerim %90 için geçerli kalan %10 varsa da ben karşılaşmadım henüz
Yani dediğin kızlar daha genç oldukları için gençliklerine güveniyor biraz da. Yaşları ilerleyince mecburen kabul edecekler
Olabilir. Ama bazı yaşıtlarımın kendi kazanmadıkları özelliklerinden dolayı hep günübirlik ilişkiler yaşayıp her ay sevgili değiştirip hatta tek gecelik ilişkiler bile yaşayabilmesi ve ciddi bir ilişki arayan benim asla ilişki yaşayamam adaletsiz bence
Olabilir çirkin kızlar da sevilmeyip sadece seks için kullanılıyor. Senin erkek olarak kendini geliştirip daha iyi versiyonuna ulaşıp daha güzel daha kızlara ulaşma şansın var ama kadın olsaydın bu olmayacaktı. Bahsettiğin hemcinslerin de 25 yaşına kadar öyle takılır ondan sonra doğru dürüst bir işe güce sahip değillerse vasat altı kızlarla evlenmek zorunda kalacaklar.
Erkekler nefes alsa yeter diyor o yüzden çirkin kızlar çok yüksek kriterler koymazsa her türlü birini bulabilir ama benim böyle bir şansım yok. Maalesef lisede derleri hiç umursamadım iyi bir meslek hakkını kaybettim, memur olmaya çalışıyorum umarım olur. Kendini geliştirmek konusunda dediğine katılmıyorum bence kız erkek herkes kendini geliştirebilir zaten ben de kendimi geliştirmeye çalışıyorum almanca öğreniyorum örneğin
Kadın da kendini geliştirebilir ama çirkin kadını bu kurtarmaz maalesef.
Sana tavsiyem sadece karnını doyurmak için yaşayan bir adam olma. Hemcinslerin seni ne kadar ciddiye alırsa kadınlar da o kadar çekici bulur. Bunun için de kendine birşeyler katman lazım. Dil öğrenmen iyi bir şey.
Haklısın kendimi geliştirmeye de çalışıyorum ama genetik her şeyi yenebilir diye bir söz var. Benim boy 172 son yazdığım kız ben sana niye bakayım yer cücesi diye tersledi boyumu nasıl değiştiriyim mesela
Şimdilik bunları duyarsın ama ileride işler değişir çünkü bir erkek her zaman bir kadında olduğu gibi sadece tipiyle değerlendirilmez. Önemli olan kim olduğundur.
Bunları çok duyuyorum ama öyle değil ve bunu kabullendim artık. %30 tip %30 boy %30 para %10 karakter şeklinde oluyor kadınların. Ama kisiden kişiye bunların yüzde oranları değisiyor
Peki sen bu yüzdeliğin neye göre olmasını isterdin?
%45 karakter
%35 iyi meslek
%10 tip
%10 boy daha adil olurdu. Benim işime gelirdi demiyorum zira dediğim gibi iyi meslek sahibi değilim ama bu daha adil olurdu diyorum sadece
İyi de dediğim gibi kadınların yerinde olsan ne yapacaktın? Kadında %90 tip önemli oluyor. Nefes alsın yeter diyenlere bakma onların durumu değişse şimdi razı oldukları kadınlara bakmazlar. Kadınlar nasıl güvensin buna peki?
Onu %90 tipe bakanlara sor. Benim için %80 karakter, karakter derken de sadece iyi biri demiyorum kafa dengim benzer, benimle fikirlere sahip biri. Geri kalan özellikleri de çok kötü olmadıktan sonra sorun yok, yüzüne bakılmayacak gibi değilse sevince bana güzel gelir zaten
Bu arada bu dediklerimi yalandan söyleyen tiplerden değilim gerçekten benim için durum böyle
Oğlum dediğini anlıyorum da şu an seçim havuzun dar olduğu için beklentini düşük tutuyorsun. Tipi iyi maddi durumu iyi bir adam olsaydın böyle mi düşünecektin? İleride parayı bulunca da aynı şeyi düşünecek misin?
Benim için en önemli özellik zevklerinin ve fikirlerinin benimle aynı olması. Ne olursam olayım böyle düşünürüm buna eminim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konuda kendini yalnız hissetmen çok doğal, Ekrem olarak bu düşünceni anlıyorum canım. Hayatta her şey maddiyat demek değil ki! İnsanların birbirini bulmasında paranın rolü olabilir ama sevgi, saygı, espri yeteneği ya da dürüstlük gibi özellikler de çok önemli, hatta bazen daha bile değerli. Herkesin bir alıcısı vardır, kendine inan! 💪😊 Kalbi zengin olanın yolu daima açık olur, unutma. 💖