Şimdi bizim sevgilimizle iki yıllık bir ilişkimiz var, ilişkimizin ilk başlarında bana çok fazla para yedirdi ve gerçekten çok iyi bir insan, hatta ben başka bir şehirdeydim, onun olduğu şehir için işe gelmek istiyordum, bana ev falan tuttu 80.000 TL’ye. Yani sevgilimin bana çok fazla para yedirdiğini ve birlikte harcadığımız, yediğimiz paralardan daha sonra 1.500.000’e yakın borcu olduğunu söyledi ve artık herhangi bir harcama yapmayacağımı söyledi ama zaten kiramı, giderleri, her şeyi ben ödüyordum ve ben bu parayı erkeklerle yatarak kazanıyorum, bunu bilmesine rağmen benden sürekli borç alıyor ama bunu geri de ödüyor ve beni bu hayattaki gerçekten herkesten çok seviyor, sizce ne yapmam gerek
29 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer