Köri soslu tavuklu makarna yedim yanına salata çorba dahil ama içinde 100 gram tavuk 150 gram makarna var 400 TL anlıyorum kira elektrik krema falan ama bu kadarda pahalı olmamalı sanki ya
1 ay
Cevap
6Cevap
Milleti ayak üstü seviyor işte ama bazı yerler çok güzel makarna yapıyor. Sarımsaklı soslu kıymalı bi spagetti yemiştim fenaydı da yer kapandı
Böyle tariflerde falan hani mesela evde biraz uğraşarak yapacağımız şeyler de bir tık fiyatı yüksek olması bana doğal geliyor ama makarna yani Hani özel bir tarafı yok seviyorum ama 😂
Yani sıradan makarnayı ben de dışarıda yemem ama şöyle elit bişe yerim. Bi parmezan peyniri al yok kıyma al sosunu al pahalıya çıkıyor, bi seferlik dışarıda yenebilir. Pizza da öyle çok pahalı, hamurun üstüne iki üç ince salam domates sosu dünyanın parası anasını satayım
Bizim evde 5 kişi var dedim ki biz de yapalım dışarıdan isteyeceğimize yarım kilo kaşar 250 lira lira sucuk en uygunu 70 lira ne olduğu belirsiz işte hamuru için bilmem bence 100 lira da oraya sosu şudur budur yani 500 lirayı aşıyordu ve sonuçta ben kendi hallerimi yapacağım yani zaman harcayacağım ne değmez vallahi ne evde yapilir ne de dışarıda yeniyo
Pizza evde güzel oluyor ya marketten hazır hamur alıyorum yapıyorum güzel oluyor, en azından salamı domatesi dalan ertesi gün kahvaltıda yeniyor kalmıyor
Allah Allah marketteki hamurun adı ne ilk kez duyuyorum
Hazır ekmek hamuru işte
Çok para. Altı üstü makarna ve ilaçlı tavuk. O paraya evde 4 5 kişilik tavuk makarna yapılır
Ben evde 700 gram tavuk 150 ye alıyorum köri artı krema yağ 50 makarna 30 TL yanına büyük boy içecek dağıtıyorum ailecek yani 5 kişiyiz toplam 300 lira falan tutuyor
Yani dediğim miktara denk geliyor. Piyasa aşırı pahalı şu an. Yani bunun kirayla vs alakası yok. Tamamen esnafın şişirmesi. Bir tabak yemek 400 500 tl olur mu? O da içinde bir şey yok
Tavuğu gördüm zaten Şok oldum birkaç parça hayırlarına atmışlar 😂😂
Şöyle geçersen uğramış gibi diyorsun. Ben eskisi kadar dışarıda yemek yememeye dikkat ediyorum. Parası değil de insanın zoruna gidiyor bu fiyatlar.
o 400 liraya 2 kilo bonfile geliyor 😂🙄
Neyse birdahakine öyle yaparsın artık
Sorun fiyatlarda değil bence, gelirimiz fiyatlara göre düşük.
Yahu asgari ücret artıyor ama 10 kat zam oluyor Hani hiçbir şey anlamıyorum eskiden 20.000 bindi o ürünü bir fiyatına alıyorsak artık 5 fiyatını alıyoruz yani o zaman 100.000 lira vermeleri lazım mantık ken
Yemiyorum artık dışarda gereksiz pahalı
Disarda makarna yemek 🤦♀️
Bir şey diyeyim mi o gün moralim çok bozuktu sınavdan çıktım yedim vallahi 😂🙄
Moralinin bozukken oldugu belli 🙂
dışarda fiyatlar uçuk dışarda yemek artık lüx
Cidden öyle üzüldüğüm şey de yani 100 gram tavuğa 150 lira falan isteyebiliyorlar bana normal gelmiyor
normal değil zaten maliyetlerde yüksek mesele işletmelerin yüksek fiyatları değil paranın değersiz olması.
Döner ye :)
O bile pahalı ya döner ayran almstim 180 tuttu
Makarnadan iyidir
Ama tadı çok güzel çok seviyorum
Evde yap 30TL
Beş kişiyiz evde içeceği de var 300 lira
2 paket al 60TL, 60 da içecek 120TL.
Babam olmadığı için başka karıya gittiği için tavuğu da biz alıyoruz yağ da biz alıyoruz öyle düşün
Yine ucuza gelir uzun vadede. :)
Bir yağı 3 ay kullanırsın
Ben evde 700 gram tavuk 150 ye alıyorum köri artı krema yağ 50 makarna 30 TL yanına büyük boy içecek dağıtıyorum ailecek yani 5 kişiyiz toplam 300 lira falan tutuyor
Dışarıda o makarna 5 kişiye yetiyor mu?
Evet işte sıkıntı o
Çok saçma ama dışarda 3 öğün yesen 1200
30*1200 eşittir 36.000 yapar.
Paran varsa no problem.
Ya işte sorma
Hesap ortada. :)
her şey pahalı
Ya evet ama Bir günlük asgari ücretin yarısı kadar
Üzücü ya maksimum 200 olmalı
kim kime geciriyosa artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Dışarıda yediğin köri soslu tavuklu makarnanın fiyatı biraz yüksek gelmiş olabilir, seni anlıyorum. 🍝 Kira, elektrik, personel ve artan gıda maliyetleri gibi birçok kalem, restoran fiyatlarını uçuruyor maalesef. İçindeki tavuk ve krema da cabası. 💸 400 TL, porsiyon ve sunuma göre kimi yer için normalleşse de, genelde cebi zorlayan bir rakam. Afiyet olsun! 😋