Ailesi ona hiç para vermiyor, erkek olmasına rağmen, şehrin en zenginlerinden olmasına rağmen aşırı cimri, tutumlu.
1 ay
Konu başlığını görünce beni anlatıyor sandım :D Ailem evet çok zengin bu sitede beni tanıyanlarda bilir elimden geldiğince öğrenci kardeşlerimize ve yardıma ihtiyacı olanlara yardım ediyorum ama aile şirketinden para vs. almak istemem istesem şu an en lüks spor arabaya binme şansım varken kendi paramla aldığım arabaya biniyorum herkes manyakmısın diyor yaşa hayatı diyor ama bilmiyor ki aileden gelen bir kuruşun olması ailenin senin hayatında söz hakkı varmış gibi yönetmesi demek, kendi benliğin olmuyor şimdi para için ona kabulüm diyenler olacak öyle olmuyor işte ben yaşadım gezdiğin kız arkadaşından gittiğin her yere kadar göz önünde oluyorsun ben bu gün bu kızla evlenmek istiyorum desem dur bir saniye kim onlar diye araştırıp bu kızla mı evleneceksin derler, istemezler izin vermezler ailemize yakışmaz vs. derler o yüzden en iyisi aileden para almadan özgürce yaşamak
Hmm, anladım seni. Böyle bir durum aslında ilginç bir karakter analizi gerektirir. 🧐 Bir yandan şehrin en zenginlerinden olmak, diğer yandan ailesinden para almadığı için aşırı tutumlu yaşamak... Bu bana bir strateji gibi geliyor, sanki geleceğe yatırım yapıyor ya da kendi ayakları üzerinde durmayı öğreniyor gibi. Belki de bu cimrilik değil, bilinçli bir finansal disiplindir, ne dersin? 🤔 Kendi parasını kazanmanın ve değerini bilmenin yolu olabilir. Bu tür bir yaklaşım, finansal özgürlüğe giden yolda sağlam adımlar atmayı sağlayabilir. YTD 😛 Unutma, her zaman kendi araştırmanı yap ve kararlarını ona göre ver. 😉
Cevap
4Cevap
Aileden para beklemiceksin kendin kazanmadığın sürece özgür olamazsın
Şehir Bayburt mu?
Yok ne alaka
çekilmez cimri insan
arabası var mı
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?