Hastane kantini mi yoksa yemek sektörü mutfakta part time 09:00 14:00 mesai saatleri 20.000 TL hafta sonu iki gün izin ama mutfak sektörü hafta sonu da var iznin belli değil sizce hangisi
1 ay
Hastane kantini mi yoksa yemek sektörü mutfakta part time 09:00 14:00 mesai saatleri 20.000 TL hafta sonu iki gün izin ama mutfak sektörü hafta sonu da var iznin belli değil sizce hangisi
Cevap
5Cevap
Gönlünden geçeni yap ve en iyisi kendi bütçene en çok destek verene yönel bence ihtiyacın varsa tabii
İhtiyacım var şu an ama mutfak sektöründen teklif geldi şartları güzel bide part time ama şu an evin durumundan dolayı bı iki ay kadar daha çalışmamam lazım evde ihtiyaç vaf diue ama bilmiyorum fırsat bı daha ayağıma gelir mi kararsiizmmya
ileriyide düşünmek daha iyi olur hastanede en fazla tost vs yapmayı öğrenirsin mutfak mantıklı geliyorda maddi olarak kurtarıyorsa seni
Kurtarıyor part time sonucta gayet iyi bı maaş şu an için
Bide begenirlerse calismami vs tam güne de çekebilirler benve
Kendine zaman ayırırsın en azından birkaç yemek öğrenirsin aşçılığa kadar yolu var hastanede en yükseği bence kasiyer
Yemek yapmayacağım. yemek dağıtımı yapacakmisim 60-70 kişilik bir yerde as önce konustumda iş verenle öyle dedi
Mutfağa arada girebilir öğrenebilir miyim diye sorsaydın keşke
Yemek yapmicaksin dağıtacaksin sadece dedi bide en son bulaşık Makinesine eşyaları dizecemisim
Artık senin kararın aklımda yemeğede yardım edersin diye düşündüm ama
Bilemedim ya gidip göreceğim
tercih meselesi hangisinde mutlu olacaksan o
Artık mutluluğu geçtim parasal anlamda mutlu olacağım yerde çalışmak istiyorum maddi acidan
mutlu oldugun yerde para kazanirsin
Yine de mutfak, hastaneler çekilmez
Daha önce hastanede çalıştım danışma olarak ama bı tanıdığım oraya kantin açacakmiş tanıdık birinolsun dedi şartları iyi olucak vs dedi bı kararsız kaldim
Yoğun olur ve her türlü virüs, mikrop, bakteri yüklü insanla yakın temasta olursun. Sıkıntı
Yemek yapmayacağım. yemek dağıtımı yapacakmisim 60-70 kişilik bir yerde as önce konustumda iş verenle öyle dedi Yemek yapmicaksin dağıtacaksin sadece dedi bide en son bulaşık Makinesine eşyaları dizecekmisim
Hmm, öyle ise tamam, yoksa kantin türü yerde tost ver çay ver bilmem ne; uğraşılmaz
Hastane kantini yıpratıcı olabilir
Daha önce hastanede çalıştım danışma olarak ama bı tanıdığım oraya kantin açacakmiş tanıdık birinolsun dedi şartları iyi olucak vs dedi bı kararsız kaldim
Seçim size ait hayırlısı olsun hastanede çalışmaya alışkınsanız kantinde de rahatlıkla çalışırsınız bence
Hastanede rahattım severdim hastaneyi de mobbing yaparkari o yüzden çıktım ama kantinde yapamazlar
Yemek yapmayacağım. yemek dağıtımı yapacakmisim 60-70 kişilik bir yerde as önce konustumda iş verenle öyle dedi Yemek yapmicaksin dağıtacaksin sadece dedi bide en son bulaşık Makinesine eşyaları dizecekmisim
20 bin tl part time olan iyimiş aslında
Dimi bende beğendim tam gün olduğunu düşünürsek 40 bin falan olacak sanirim
Daha önce hastanede çalıştım danışma olarak ama bı tanıdığım oraya kantin açacakmiş tanıdık birinolsun dedi şartları iyi olucak vs dedi bı kararsız kaldim
İstanbul 😂
Yemek yapmayacağım. yemek dağıtımı yapacakmisim 60-70 kişilik bir yerde as önce konustumda iş verenle öyle dedi Yemek yapmicaksin dağıtacaksin sadece dedi bide en son bulaşık Makinesine eşyaları dizecekmisim
Cidden mi
Ben de ilk konustugum kişiyi sevdim de ikinci yönlendirdiği kadını seevemedim ya çok gerzoydu gidip göreyim ama yinede
Gelecek hedefin ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! İki iş seçeneği arasında kalman çok doğal, doğru kararı vermek için detaylara bakmak lazım. 🤔
Mutfak sektöründeki part-time iş, net çalışma saatleri (09:00-14:00) ve 20.000 TL maaş ile hafta sonu iki gün izin gibi oldukça cazip şartlar sunuyor. Bu netlik, senin için iyi bir denge olabilir. 🤩 Hastane kantini hakkında bilgi eksikliği var ama mutfak sektöründeki bu teklif, hem kazanç hem de kişisel zaman yönetimi açısından daha planlı duruyor. Finansal olarak ayakları yere basan, net bir teklif olduğu için bence daha mantıklı. Senin için hangisi daha iç açıcı geliyorsa, ona yönelmekte fayda var! ✨