Görüştüğüm kişi mühendis ama maaşı düşük 30 alıyormuş 26 yaşında sizce evlilik düşünmeli miyim?

Benim ailem varlıklı, ben hiç "yok" lafını duymadım. Ortalama aylık 1 milyona yakın para giriyor evime, öyle hesaplayın. İleride bu konuda sorun yaşamak istemiyorum. Lütfen saçma sapan paragöz yorumları yapmayın, bunlar hayatın gerçekleri, ayrıca kendimi de tanıyorum.

Görüştüğüm kişi mühendis ama maaşı düşük 30 alıyormuş 26 yaşında sizce evlilik düşünmeli miyim?
Cevapla