Gerçekten 1 kadına 100 erkek mi düşüyor, erkeklerin değeri neden bu kadar düştü?

Bir malın fiyatı, o malın ne kadar talep gördüğü ve ne miktarda var olduğu üzerinden hesaplanır.

İnsan da bir maldır.

Ey erkekler. 1 kadına 100 erkek düşüyor hissini veren bu sitede değerinizi çöpe etmeniz sizi rahatsız etmiyor mu?

Nutella olmak varken neden sakız gibi yaşıyorsunuz?

Gerçekten 1 kadına 100 erkek mi düşüyor, erkeklerin değeri neden bu kadar düştü?
Cevapla