Ben de okuyup görüldü atınca bir daha girdim silmiş mesajları bu ne demek ama ben borç para konusunda biraz cimriyim. arkadaş silmişliğim var direkt soğuyorum.
1 ay
Ben de okuyup görüldü atınca bir daha girdim silmiş mesajları bu ne demek ama ben borç para konusunda biraz cimriyim. arkadaş silmişliğim var direkt soğuyorum.
Adamsın sen adam kendini bilen insan işte
Bende benden borç para isteyen olunca direk soğuyup iletişimi yavaslatiyorum sevmiyorum abi PARA aramiza girmesin arkadaşlık başka bişey para başka bişey
Bizim gibiler en başta Kötü oluyor
Sonradan kötü olacağına en başta olmak iyidir boş ver
Bide erkek arkadaş istemişti ondan da sogunustum zaten konuşmuyom bir yıldır. simdi de ben otu hissediyorum yaa
Takılma
Aynen
Abi furumu yok ya ama kafam la kalbim çatışma yasiyo
Durumu yoksa hibe ederim diyorsan ver kaç para istiyor
Unutucaksin hayrına vereceksin
Hayır kurumuna bagliycamm kendimi zaten
boş koy gitsin
Ben ise girdim bir buçuk ay oldu hemn geldi peşime oda başvurdu bide aynı bölüme girmiş ben istemiyorum sürekli dipdipenolmayi zaten ben eskilerden kaciyom yine beni buluyor geçen sene de okulda. Çalışıyordum oraya da girmek istedi nere gitsem peşimde sende bul gir benimle mi yayip kalkiyon burdada aynı şeyi yaşarsam artık konusmiycam
Ben hoşlanmıyorum artık çünkü bilerek yapıyor gibi çözdüm onu. eskisi gibi değilim onla mesafe var
15 inde vercem diyor sordum ise girmek için istiyor
Nasıl ucar
Yaaa 😀
Himm
31:_''
Evet 🤣
Here
Oneyavv
Yani
Bilmem 😆😂😅
Yaaa ozmn sanada yürü git
tamam 😀🤣😅
Kimm
Vermedim babamdan da istemiş babası kızın bugün yok demiş
Evet peşimi birakmiycak o girerse aynı bölüm de olursak zor olur benim için 🙄
Yok bee sadece benim olan ya da olmuş olan şeyler eçok giriyor nere gitsem
Aynen sordukca soruyo yok çalışma saatleri ne yok gece vardiya su kaçta diyip darliyo bende gidince öğrenirsin yazdım sijti ya
Evet yaa sevmiyorum ben öyle
Evet hakkında hayırlısı dua et de aynı vardiya da olmayalim
Cokk hemdee
Amin
Ufak bir kriz gibi duruyor, değil mi? 🤔 Mesajı silmesi biraz kafa karıştırıcı olmuş, evet. Belki utandı ya da karar değiştirdi, kim bilir? Bence direkt soğumak yerine, onunla açıkça konuşmayı deneyebilirsin. Belki de anlatacağı önemli bir şey vardır. İletişim her şeydir unutma! 💬💸
Mesajı sildim
Evet önceden aramız limoniydi
Cevap
1Cevap
Borç verince daha kötü oluyorsun. Kendi paranla rezil olursun : d yine de etik olarak kişisel algılana kimseye borç vermiyorum demen daha doğru olur
Borç veremem deseydin görüldü atmak yerine
Görüldü attı m valla biraz da bana önceden yalan söyledi
Bir aciklamayi cok gormussun. O da uzaklasmis.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?