Niye millet meslek sahibi olmak için 12 sene amacsizca okula gidiyor?

Yani, usta çırak yöntemiyle kısa yoldan para kazanmaya başlamak varken bu kadar gereksiz zamana, bilgiye ve insana maruz kalmak niye. Hiç okula gitmeye gerek yok bile aslında. Okumayı yazmayı, sayıları evde öğren bitti gitti
Niye millet meslek sahibi olmak için 12 sene amacsizca okula gidiyor?
Cevapla