Ülkemizde gençler üniversite okuyup da neden işsiz kalıyorlar?

Geçenlerde 60.000 öğretmenin atanamadığını ve sadece 20.000 tanesinin atandığını Gördüm sizce üniversite okumak gereksizmidir?
Ülkemizde gençler üniversite okuyup da neden işsiz kalıyorlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Ülkemizde gençler üniversite okuyup da neden işsiz kalıyorlar?
Cevapla