Ömür boyu aynı işte çalışmak istemek sizce yanlış bir düşünce mi?

İşimi çok seviyorum, ömür boyu orada çalışmak
istiyorum, bu yanlış mı, bir ömür aynı yerde
çalışılmaz, dedi bir arkadaşım, ben de neden olmasın ki dedim, bana normal geldi çünkü. Çok mu garip, anlamadım ki, çok mu yanlış bir düşünce, imkansız mı sizce, mutluyum, önemli olan da bu değil mi ya? Ben eminim kapanamayacak ve yıllarca sürecek bir iş, o yüzden böyle emin konuşuyorum, neden engel oluyorlar
Ömür boyu aynı işte çalışmak istemek sizce yanlış bir düşünce mi?
Cevapla