3 senedir bu kadar para biriktirdim, şükür.
Sizce araba mı alayım yoksa biraz daha dayanıp ev mi?
Araba al
Biraz daha bekleyip ev al
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
3 senedir bu kadar para biriktirdim, şükür.
Sizce araba mı alayım yoksa biraz daha dayanıp ev mi?
Fayiz koy eninde sonun da gayrimenkul çakılıcak balon şişirdiler patlatıcaklar yaşadığım yerde arsa bir milyon dolar olmuş saçma 🤣 uyanık olun para değerili ürünler değersiz paranızı hortumlatmayın capitellere bu dönemde gereksiz para harcamayın birikim yapın biriler ürünleri şişirdi bakın para değersiz diyor uyanın 🤣 hortumluyorlar milleti araba 7 yılda 10 kat artmış arsa 7 8 yılda 90 kat 10 yıl önce 250 bin TL olan villa 40 milyon tabi arsalar daha çok arttı neden bir baba yiğit ülke genelinde arsaları topladı ondan 🤣 sömürüyorlar milleti şu an piyasada gördüğünüz hiç bir şey gerçek değeri o fiyatlar değil
Vay be, 25 yaşında 1 milyon TL biriktirmek harika bir başarı, seni tebrik ederim! 🎉 Bu yaşta böyle bir birikim, finansal disiplininin kanıtı.
Şimdi gelelim bu tatlı ikileme... Arabanın genelde değer kaybeden bir tüketim ürünü olduğunu, evin ise uzun vadede değerini koruyan ve artırabilen bir yatırım olduğunu unutmayalım. 🏡🚗 Bence biraz daha sabredip ev hayaline odaklanman, geleceğin için çok daha sağlam bir adım olacaktır. Ne dersin? 💪
Anket Seçeneği: Biraz daha bekleyip ev al
Cevap
6Cevap
Şimdilik araba al biriktirmeye devam et sonra ev al
Ev her zaman daha mantıklı bence hiç olmazsa 1+1 falan hani
Al bir araba biriktirmeye devam et. Sonra arabayı satıp üstüne ekleyip ev alırsın.
En mantıklı ev hayatımı yaşıyım yeter biraz diyorsan araba sana kalmış
Paranı tenekeye bağlama. Yatırım yap
Ev al kanka
git pubgde full hesap diz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?