Özel sektörde çalışma koşulları neden bu kadar zorlayıcı?

Her hafta değişen vardiya saatlerim, gece yarısı eve gelmem, 11-12 saat çalışma, haftada bir gün izin, yol parası olmadan asgari ücret alırdım. Sanırım benim için daha dip bir durum yoktu. Kazanılan üç kuruş para, harcamaya zaman ve enerji yok.

Özel sektörde çalışma şartları genelde çoğu yerde aynı olduğu için insan istifa etmeye de çekiniyor. İşten çıkacağımı söylediğimde yönetici "seni bir ay sabit vardiya yazalım" dedi. Yönetimin eleman kaybetme korkusu yok. Bugün sen gidersen, yarın yerine mutlaka başkası gelecektir.

Özel sektörde çalışma koşulları neden bu kadar zorlayıcı?
Cevapla