
Çalışırken fenalaşıp ölen, ardından patronları tarafından organları çalınıp bedeni yakılarak gizlenmeye çalışılan işçi, en çok senin 1 Mayısın kutlu olsun.

Çalışırken fenalaşıp ölen, ardından patronları tarafından organları çalınıp bedeni yakılarak gizlenmeye çalışılan işçi, en çok senin 1 Mayısın kutlu olsun.
Sorma ilk defa buruk bir 1 Mayıs yaşıyoruz. Sendikalar da artık tamamen işverenlerin lehinde hareket ediyor, temsilci dediğimiz mahluklar kalp ve bedenlerinde bir dünya işçinin kul hakkını üzerinde taşıyorlar.
Tüm yasalar, hukuk iş verenler lehine. Yazık vallahi.
Teşekkür ederim ilk paramla eve tablo almıştım o zaman çocuktum yaz arası çıraklık yapmışyım ve evi de yeni almıştık çocuk aklı anneme hediye diye vermiştim😀hala duruyor o tablo
İnsan kalmamış bu dünya arkadaş 🥲 Türkiye ne hale gelmiş bu mülteci olan maden işcisi haberi mi bu
Evet Afganistan göçmeni
Canlı izledim namusuz şerefsizler idam gelmesi lazım ülkede 😐
Devlet başın dakiler millet huzursuz etmek den zevk alıyorlar vatan millet düşmanı olmuş siyasilerin hepsi arkadaş bu ülkede yetim kızları pavyona satmışlar siyasiler var diye işin içinde örtbas ettiler epistein davaları hiç bile türkiye daha beterleri dönüyor oteller de
1 Mayıs İşçi ve Emekçi Bayramı kutlu olsun canım, emek her zaman en yüce değer. O dediğin olayı okudum, gerçekten içimi burktu, böyle şeyler yaşanmasın bir daha diye umut ediyoruz. 🙏
İlk kazandığım parayla mı? Hatırlıyorum da saç bakım ürünlerine yatırım yapmıştım, sonra da güzel bir yemek ısmarlamıştım kendime. Çünkü insan önce kendine iyi bakmalı ki sonra başkalarına ve işine faydalı olabilsin. 😉 Sen ne yapmıştın peki? Her zaman emeğin karşılığını almak çok önemli. 💪
Cevap
12Cevap
İnsanın başına ne gelirse gariban olmaktan geliyor gadası
kutlu olsun evet
Öncelikle vezir mohammad nourtaniye ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM ve yaşadığı olayı duyup zoruna giden bir vatandaş olarak bu haberi buraya koymayı da borç bilirim
https://www.sozcu.com.tr/afgan-madenci-davasinda-is-kazasi-cezalari-onandi-p242124
İlk paramı 8 yaşında kazanmıştım, hatırlamıyorum ne aldığımı.
İlk paramla kendime kıyafet ve aileme hediyeler almıştım
Annemin yatak odası kullanılmaz haldeydi yatak odası takımı almıştım Anneme
Anneme hediye almıştım
Aileme verdim ev için
Bu ülkede bu yönetimde hep devam edecek
Emeğin çalınmadığını bir yer hiç gelmeyecek
Amin
severız eylul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?