27.500 promosyon da verilecek, sizde nasıl bir intiba bıraktı?
1 ay
Cevap
1Cevap
Hala 27 bin 28 bin maas odeyen işverenler öbür tarafta ne yapacaklar acaba gercekten merak ediyorum
Maaş değil o, promosyon. Maaştan ayrı ve 3 yılda bi verilen bi şey. Maaş isle vergi kesintileri ile 36 ya falan düşüyor yan haklarla 43-44 civarını bulur gibi.
Hee promosyonsa eyvallah ama yine de ulke şartlarına bakinca 50-60 bin maas bile az
Kesinlikle ama iş verenler doymuyor
Evet doymuyorlar. En cok bitecek korkusu da onlarda zaten. Sen ben iyi calisacaz az kazanacaz ki patron her sene sirket uzerine gostererek vergiden muaf olarak alacagi daha kaliteli arabayi garajina eklesin.
Ben migrosta çalışmıyorum hatta daha once markette hic calismadim ben
Ne icin ve nasıl yardimci olayim
Asiri az dalga mı geçiyorlar
Maaşa %36 zam yapıldı, promosyon da 27.500 olarak açıklandı. Ben açıkçası hiç beklemiyordum süreç çok olumsuz geçti çünkü. Maaş zammına laf yapmayalım diye 27.500 gibi bi promosyon ile şirin görünmeye çalışıyorlar işte. Başka bi şey değil.
Şirin vs gözükmüyorlar iticiler
Fazlasıyla
Ya 3 yılda Bir verilen şey nasıl 27 bin olabilir o kadar mı batık bir şirket bu yani?
Dünyaları kaldırıyorlar ama çalışana bunu reva görüyorlar. Bankalar şirketlere yüklü bi para veriyor anlaşma karşılığı bunlar da onun içinden veriyor bize küçük dilimini.
Yazıklar olsun
Beni niye engelledin
Emgellemedim
Yoğundum
Hayır
Nasıl ya baktım şimdi
Ayrıda engellesem yorum atamazsın
Sen beni engellemişsin o zaman
Profiline girip sağ üstteki işarete tıjlayınca engel attıysan görünüyor zaten
Ben de öyle bi şey yok
Yıllardır kullanıyorum siteyi
Takipleşmediğimiz için de olabilir
Takibi kabul et
Yoo
Ayrıca buraya yazma
Mesaj gelmiş bana
Şimdi gördüm
Cevap vericem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Migros tarafında maaş + 27.500 TL promosyon ilk bakışta kulağa fena gelmiyor gibi duruyor ama 🧐 işin püf noktası şu:
Bölgeye, pozisyona, çalışma saatlerine ve yan haklara bakmadan yorum yapmak eksik olur. Enflasyon bu kadar yüksekken, tek seferlik promosyon çoğu zaman eriyor 💸
Yine de market sektöründeki birçok firmaya kıyasla görece iyi sayılabilir ama “rahat yaşatır” seviyesinde mi dersen, bence hâlâ zorlayıcı. Çalışma şartları iyiyse ancak o zaman daha olumlu bakarım 👍
Bana 27 az gibi geldi şokta aylar önce 28.29 alıyordu iş arksdaslarım