İş yerinde personel yok diye sürekli mesaiye kalmak normal mi, siz olsanız işten çıkar mısınız?

Personel yok diye mesai yapıyorum ve personel alımı için ilan açmıyorlar, bana soruyorlar tanıdığın yok mu diye, şaka gibi siz olsanız ne yaparsınız?

İş yerinde personel yok diye sürekli mesaiye kalmak normal mi, siz olsanız işten çıkar mısınız?
Cevapla