Kafede garsonlukta günde 500 TL maaş 14:00-23:30 için az mı normal mi?

4 gündür kafede çalışıyorum.

pizza hamburger tost ve çay kahve ve tatlı çeşitlerinin olduğu bir yer.

ama çok kalabalık oluyor saat 14.00'den 23:30'a kadar.

günlüğün 500 TL ile başlarsın dedi 4 gündür 500 TL ile çalışıyorum.

sizce işe göre fiyat iyi mi şuanlık yoksa az mı, bilmiyorum bana az gibi geliyor (daha önce kafe ya da benzeri yerde çalışmadığım için bilmiyorum pek)

Kafede garsonlukta günde 500 TL maaş 14:00-23:30 için az mı normal mi?
Cevapla