Pastanede çalışmaya başladım sabah 8 de akşam 6 da sizce iyi mi asgari ücret?

Pastanede çalışmaya başladım sabah 8 de akşam 6 da sizce iyi mi asgari ücret yakın olduğu için dükkanı ben açıyorum
Pastanede çalışmaya başladım sabah 8 de akşam 6 da sizce iyi mi asgari ücret?
Cevapla