Güncellemeler
+1 yıl
Sigorta+ yemek şirkette çıkıyor net maaş yani cebime kalan 7.500 TL
Güncellemeler
+1 yıl
Haftada 1 gün izin genelde hafta içi veriyorlar yol tek vasıta ama biraz ters bana
Soru yukarıda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
değil artık gelecek ay asgari ücret o rakamı geçecek. orana bakarsak 11.000 tl olması lazım 31 ocaktan itibaren..
Kabul etme , asgari ücret fiyatı belli olmadan asla
Ne alaka ocakta da bu yine zam alacak mecbur
@burhandeja15 daha kabul etmedim zaten sadece görüşmeye gittim ama olumlu geçti ondan sordum
Şimdi kabul etsen de ocakt ada asgari ücret 9 bin olsa dana 11 bin vermeliler Şu an asgari ücret Den 2 bin TL fazla veriyorlar aynı şekil 11-12 bin verirler ocakta asgari ücret zammına göre asgari ücret 9 bin olsa sana yşne 7.500 vermezler bakma bu yorum yapan şeylere
@burhandeja15 Bak bunu hiç sormadım ya tüh keşke sorsaydım
Sorsan bu paraya bakıyor der baska gelen olan olursa onu alırlar
İs veren para soran kişilere genelde sevmezler işi değil paraya bakıyor derler
@burhandeja15 o hiç de öyle olmuyor işte :) iş veren bunun konusunu bile açmaz ve çalışan da pek karşılığını alacağını sanmam. En fazla 7500 ise 8 K olur
Ne alaka Şu an asgari ücret üstü verşyor asgari ücret 9 bin olsa en az ama en az 10 bin vermeli asgari ücret üstü veriyor Şu an asgari ücret zam gelince Buda asgari ücret üstü veriyor vermek zorunda
@burhandeja15 Hee tamam sen öyle yaparsın. sana bir şey anlatmak çok zor.
😂 sen bu kafayla sana asgari ücret 8 bin olsa sana 5 bin verirler sen tamam der devam edersin demek
Ama doğru söylüyor burhan. yani şu an asgari ücretin 2k fazlasını veriyor diyelim ki asgari ücret ocakta 8k oldu o zaman bana mantıken 10k vermesi lazım yoksa 7500 de kalırsa asgarî ücretten düşük almış olucam eğer 8 k verirse ozman asgarî ücret almış olacağım bu saçma değil mi?
Saçma işte diğer kişi iş veren miş dediğine göre ve sen gibi olan kişilere nasll desem senim durumda olmamakta aralokta alıyor adama 1 yil diyor bu fiyattan çalışacaksın adam dşyor 7.500 iyi eee ne oldu. Asgari ücret 9 bin oldu eee is veren yA diğer cevaplayan şahız is veren diyor 1 yil 7.500 alacaksın. Öyle anlaştık diyor işçilerine ben buna anladım bu dediklerinden
Ama benim dediğim daha mantıklı sen ise gir
Asgari ücret belli olsun yine konuşursun
Bi dana gittimde de sorarsın bu durumu is veren ile
2gun sabah 8 aksam 8 2gunde aksam 8 sabah 8 6800 alıyorum kebap is seninki hayirli olsuj
7250 alıyorum saatler aynı. Öğlen bir saat tatil var.
08.30 - 16.30 arası 8 bin yemek kartı olan işlerde var. Ama iş bulamadıysan buna gir sadece 10 saat biraz fazla
8 bin ve yemek karti
Enayisin haftada 1 gün izin ne seni saf görmüşler çocuksu görmüsler keklerler evladim seni keklerlerr
kira ve diğer harcamalarını kurtarıyor mu
Bilmem. Ben masa başı işi yapmam
Yemek ve ulaşım hariçse gayet iyi.
Fena değil bence
İyi. iş olsunlar yeter
İyi tabi