Kira depozito emlakçı komisyonu derken 70-80k normal mi, sizin oralarda durum ne?

Bir ev tutacağız mk depozito kira bedeli 1 aylık kirası emlak bedeli yok cart curt vs derken 70-80k o da en düşüğü bu gidişle sokaklarda kalacağız sahibinden yok hep emlakçı bir ev sahibi neden emlakçıya para kaptırmak ister ki anlamadım
Kira depozito emlakçı komisyonu derken 70-80k normal mi, sizin oralarda durum ne?
Cevapla