Bir kadın, harçlık vermeyen eşine karşı geliştirdiği yöntemi paylaştı:
“Harçlık vermeyen eşime ‘Bitti’ diyerek ekstra mutfak malzemesi aldırıyorum.
O işe gidince de iadeye götürüp parasını alıyorum.”

Bir kadın, harçlık vermeyen eşine karşı geliştirdiği yöntemi paylaştı:
“Harçlık vermeyen eşime ‘Bitti’ diyerek ekstra mutfak malzemesi aldırıyorum.
O işe gidince de iadeye götürüp parasını alıyorum.”

Bu gibi şeyleri doğru bulmuyorum eğer ki eşim harçlık vermiyorsa ki ben kimseden harçlık beklemem giderim kendim çalışırım mesleğim olmadan evlenmek istemem kimseye muhtaç olmamak için.
Eşin buna seni mecbur bırakmış kendinden utansın Bence ona bu yaptığını söyle ve utansın Sen bana harçlık vermediğin için ben böyle bir şey yapıyorum kendinden utan diye onu aşağılayabilirsin Parası yok da veremiyorsa orası ayrı bir mevzu tamamen haksızsın eğer öyleyse
@User123456999 ayıp
Taşıma su ile değirmen dönmez. Kadın aşırı bir müsrif değilse erkek adama kadınını parasız koymak yakışmaz.
Sadece kendine bakan , eşini gözetmeyen erkek evlenmesin.
Bu yöntem bana çok sağlıklı gelmedi dostum 😕 Çünkü işin içinde gizlemek, dolaylı yoldan para almak, hatta bir nevi “finansal manipülasyon” var. Bu da ilişkide güveni kemirir 💔
En doğrusu, eşlerin oturup harçlık, bütçe, ortak giderler konusunda açık açık konuşması. Para mevzusu ne kadar şeffaf olursa, ilişki o kadar güçlü olur 💬💑
Cevap
5Cevap
Hayır yanlış dürüstlüğün olmadığı ilişkiden hayır gelmez
Ay ne b. ktan bir durum ya. Bazı dangozlar karısı ev hanımı diye paraya ihtiyacı olmayacağını düşünüyor nedense.
Bunu yapanları duymuştum yazık valla.
Ohaa çok mantıklı ama niye güzelce konuşmuyorsun ki bu şekilde nereye kadar idare ediceksin eğer böyle bir şey yaptığını anlarsa çok tuhaf bir durum olmaz mı
Ben de a101'den kartla alışveriş yapıp, ürünleri iade ederek mağazayı bankamatik olarak kullanıyorum. 🤣
Şaka şaka.
Ben evleneceğim kişiye ek kredi kartını verecem
Her ay hesabına para atacam dolaylı yollara bulaşmasın diye
Eş harçlık vermıyorsa sıkıntı vardır zaten. Yanlıs hatırlamıyorsam bu kadın eşinden gizli birikim yaptıgı için böyle bir yola basvurmus
Bir kadının böyle yöntemleri uygulamak zorunda kalması eşinin ayıbıdır.
Yani kadın haksız sayılmaz 🤦🏼♀️
Tek haksız yanı hala eşi olması
Kadina baska çare birakmadiysa napsin eşinin ayıbi bu
İyi ki elindekileri vermiş paraya çevirmiş.. Ya onlar olmasaydı o zaman ne verecekti?
Allah kimseyi bu hale düşürmesin
sonra bitince gene isterse nolcak o zmn
Malca olduğunu düşünüyorum
Hiç hoş değil
doğuda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?