Birisi banka kartınızı izinsiz kullanırsa ne yapardınız?

Bugün benim başıma gelen olayı anlatayım, hesabımda 1200 TL vardı. Öğrenciyim bu arada, annem de babam da maddi desteği olmazken köpek gibi 500 liraya çalışıyorum. Bir baktım benden habersiz kartım alınıp temassız vurulup içindeki tüm para markette harcanmış. Annem bunu da markete gittim, eve yoğurt alacaktım, kart yetersiz deyince fark ettim. Bankaya baktım, kullanılmış. Şimdi sinirleniyorum çünkü param yok. Bana diyor ki abartıyorsun ama ne o ne baba gidip bir kere elime para sokmadılar al kızım diye.
Birisi banka kartınızı izinsiz kullanırsa ne yapardınız?
Cevapla