Arabamızı taksitli aldık 2 ay sonra taksiti bitiyor. 2007 model araba en fazla 5-10 sene daha kullanırız sonra paramız çöp olur fakat borcu bitince birkaç ay bekleyip takas şeklinde üstüne para verip üst model almayı düşünüyoruz. Onun borcu da bir yıl falan sürer. Sizce şu an sahip olduğumuz arabayı gittiği yere kadar kullansak mı yoksa 2022 model falan alıp ömürlük olarak kullanmak mı daha mantıklı olur. Küçük bir evimiz var ondan kira geliyor. Yurt dışında yaşıyoruz. Ömrümüz boyunca ancak bir ev daha alabiliriz yani birikim yapmak için gittiği yere kadar kullanalım diye düşündük ama sonuçta araba da olmazsa olmaz ve uzun ömürlü olmalı. Kısacası ikilemde kaldık.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer