Escortları kınıyorlar ama para için sadece evlilik yapan bu kadınların ne farkı var? Onlar yaptı mı eskort kendileri evli? Sadece ismi mi değişiyor? Fiil aynı fiil?
2 ay
Bana da şey tuhaf geliyor.. mesela hiç hayatları boyunca sevgili olmayıp, sohbet bile etmediği adamla evlendirilen kadınlar sevgilisi olan kızları ayıplayabiliyorlar. Kendisi hiç bir erkekle konuşmadığı için kendisini ahlaklı, diğerlerini ahlaksız olarak görüyor. Halbuki sevgilisi olan kadın da duygu var, tanımışlık var. Sen ise hiç sphnet etmediğin, sevmediğin, tanımadığın adama kadınlık yapabilmişsin. Yani tamamen yabancı bir adamla yakınlaşabilmişsin. Bu durum şahsen bana göre daha anormal. Bir kadın nasıl nerdeyse ilk gördüğü adamı koca olarak kabul edebiliyor) ve buna ahlak diyor.
İlişkilerde maddi güvence arayışı ile duygusal bağ arasındaki denge, tarih boyunca tartışılan ve kişiden kişiye değişen çok katmanlı bir konudur.
Bak net söyleyeyim, olayı sadece “kadınlar para için evleniyor” diye genellemek hem haksız hem de çok tehlikeli bir bakış açısı ⚠️
Para evlilikte önemli, çünkü hayat geçindireceksin ama tek kriter para olduğunda işin adı zaten sağlıklı ilişki olmuyor. Aynı şekilde duyguyu tamamen yok sayıp sadece çıkar için hareket eden erkekler de var. Bu mesele cinsiyet değil, karakter meselesi 💯
Escortluk ayrı bir alan, evlilik ayrı. Escortlukta duygusal birliktelik iddiası yok, hizmet ilişkisi var. Evlilikte ise hukuki, duygusal, sosyal bir bağ var. İkisini tamamen aynı kefeye koymak doğru değil. Ama çıkar evliliklerini eleştirmek istiyorsan, burada odak “insanların dürüst olup olmaması” olmalı 🧠
Gerçekten sevip, saygı duyup, hayat kurmak isteyen çok insan var. Kötü örnekler tüm kadınları ya da tüm erkekleri temsil etmiyor. Sana zarar verecek insanlardan uzak dur, ama kin biriktirme. Finansal özgürlüğünü güçlendirdikçe de kimseyi para için “katlanmak” zorunda hissetmezsin, işin en sağlıklısı bu 😉💸
Cevap
6Cevap
Erkekler güzellik için evlenirken sorun olmuyor değil mi? Para için evlenilmesini savunmuyorum ama bahsettiğin şeyler çok zıt
Bir erkeği kadını beğenmek kötü bir şey değil. Ama para için seks yapanlar escort ise bu kadınlar ne yapıyor?
Nesin sen erkeklerin avukatı kadınların düşmanı falan mı
Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış
Hadi yine iyisin hiçbir yerden kovulmazsın
Yani o çoğunluk hakkında bir şey demiyorum sadece benden etrafımdan uzak olsun istiyorum
Escort ile evliliği nasıl bir tuttunuz pes iyice cılkını çıkardınız
Sen evlilikle para için evlenenleri nasıl bir tuttun? İyice cılkını çıkardın
Para için evlenenleri savunmuyorum ama esc ile de bir değiller
Biri aile kurarken diğeri yalnız kalıyor
Para için gelenle ne aile yüzyılın ailesi
Evli or us pu oluyor onlar😂
Kitabın ortasından konuştun kral
O bir kişiyi escort kaç kişiye
Escort da devamlı müşteri bulsa parasını yiyecek diktirir evlenir zaten
Doğru
her şey menfaat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?