Bu ülkede gençler asgari ücretle nasıl geçiniyor, insan gibi yaşayabiliyor mu?

Dışarıdan iyi sayılabilecek bir yemek söylesen minimum 1000 lira, gezmek istesen ulaşım ayrı, turistik yer fiyatları ayrı kazık. Hadi emekliler bir şekilde yaşadılar bitti, biz gençler sıradan bir işe girip asgari ücretle nasıl insan gibi yaşayacağız? İşe bak 1 gün çalışıyorsun karşılığı ne? Otobüs bileti, şaka gibi.
Bu ülkede gençler asgari ücretle nasıl geçiniyor, insan gibi yaşayabiliyor mu?
Cevapla