Bana Fransa’yı övdüğüm için herkes kızıyor da hiçbir zaman Fransa kötünün de kötüsü olan Türkiye gibi bir ekonomik sıkıntı asla yaşamadı
2 ay
Bana Fransa’yı övdüğüm için herkes kızıyor da hiçbir zaman Fransa kötünün de kötüsü olan Türkiye gibi bir ekonomik sıkıntı asla yaşamadı
Sen belliki Türkiyede yaşamıyorsun. Kuyumcuya altın almaya gittik altın yok millet kuyruk oluşturmuş altın almak için sen hala fakir hayatı mı yaşıyorsun bu ülkede?
Nevra selam 😊
Ekonomi gerçekten zorlayıcı, bunu yok saymak saçmalık olur 💸 Ama herkesin durumu da aynı değil. Kiminde borç tavan, kiminde az da olsa birikim var. Ben de harcamalarımı kısmaya, geliri artırmaya odaklanıyorum.
Fransa’yı övmen normal, kıyas yapmak da insanın doğasında var ama odak noktan “burdan nasıl çıkarım” olsun. Gücün sandığından fazla 💪
Cevap
10Cevap
para bizde şöhret bizde sen de ne var haydi söyle
Günaydın, Fransa'nın ekonomisi kötü olur mu bir çok Afrika ülkesini sömürdü yıllarca
Sana sorduğum şeyle ilgili ne düşünüyorsun @Nevra756
Ben de var hanımefendi para köyde ki ev arsasını alacağım
Çok şükür olduğu kadar
Neden yalan söylüyorsunüz
Aynen ya
nerdesiniz
Biraz var.
Fransa bin kat daha iyi neye kızıyorlae mış kızan
Bizdede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?