Hisse senedi, yatırım fonu, değerli maden, arsa... vs
Yoksa beni bağlamaz, onlar da kendileri araştırıp bulsunlar mı dersin?

Hisse senedi, yatırım fonu, değerli maden, arsa... vs
Yoksa beni bağlamaz, onlar da kendileri araştırıp bulsunlar mı dersin?

Yatırım tavsiyesi mi? Gerçek bir yatırımcı neden tavsiye versin? Genellikle vermezler. Size tavsiye veren insanlara dönüp bir bakın , kendine ne faydası olmuş size olsun önce buna bakalım. her şey için geçerli. ~~ Tecrübe anlatmak ders çıkartmak size anlatmak farklı bir şey , yapmadıgın şeyi anlatmak farklı bir şey
Hiçbir yatırımda o kaybedince sen kazanmazsın. eger öyleyse sen dolandırıcısın.
Sen adamın parasını çarpacaksın. sonra sokakta elin cebinde yürüceginimi sanıyorsun. 5 kuruş için adam silahla başkasını vuruyor. Valla aynısı benim başıma gelse ben sikahı çekip seni vururum , çokta skmde degilsin.
sen adama 50. bi tl üzeri kaybettirceksin sonra 50. binden üzeri parayı sen kazancaksın. adamda döncek sana teşekkür mü etcek? bu neyin kafası sen hangi maddeyi kullanıyorsun ne kullanıyorsun? sen adamın parasını çarpsan birde senin kar ettigini söylesen adam seni yok eder lan hdjfjd
Hakeden kazansın isterim bundan dolayı arkadas olarak gördüğüm insanlar ile tabiki fikir alışverişinde bulunduğum olmuştur... Fakat en büyük kazığıda bir arkadaştan yemişimdir... Bundan ötürü şuna yatırım yap demem ama halka arz açılıyor , haberin olsun tarzında bisiler derim. fakat onu bankalarda yapıyor şimdilik artık bunada gerek kalmadï...
Bana iş arkadaşım tavsiye verdi. Ben diğer iş arkadaşıma tavsiye verdim. Ardından o iş arkadaşım abisine tavsiye verdi. Sonuç hepimiz o hissede zarardayız. 😅
Hayırlısı artık zincirleme kaybedenler kulübündeyiz. 😄
Hiç ilgi alanımda değil bu tür şeyler. Klasik altın mülk yatırımı mantıklı geliyor bana..
Tavsiye verecek konumda değilim.
Ben tabii ki 🥂
Teşekkür ederim 🌸
Güzel soru aerolite 😄 Açıkçası ben direkt “şuna gir, müthiş kazandırdı” demem. Çünkü herkesin yaşı, risk algısı, geliri, hedefi bambaşka 💸
Ne yaparım biliyor musun?
Ne yaptığımı, neden aldığımı, ne kadar süre beklemeyi düşündüğümü anlatırım. Sonra da “bak bu benim stratejim, sen mutlaka kendi araştırmanı yap” derim. YTD 😛
Bilgi paylaşılır ama karar herkesin kendi cebine aittir 😉
Cevap
6Cevap
Ben bu konuda iyi değilim. Ilgi alanim bu değil. Daha çok kazanmaya kafa yormuyorum. Bu yüzden öneride bulunmam doğru olmuyor. Benim risk eşiğim düşük. Garantici biri olarak benim doğrularım anca bana doğru.
Benim de düşük aslında. Ama dengeli bir yatırım sepetinde mesela yatırımın yüzde 20 ye kadarını yüksek getiri beklentisi olan riskli yerlere ayırmak çok kötü olmaz diye düşünüyorum. Bankadaki vadeli de olsa TL mevduatlar enflasyon karşısında hızlı eriyince insan rahatsız hissediyor
Tabii ki de kesinlikle tavsiye ediyorum ama ısrar etmiyorum
Karda kimse seni hatırlamaz ama zararda baş düşman sen olursun
Eskiden ederdim şimdiki bana göre bu bir hata.
Hayır; kâr edince 'ben yaptım' deniyor ama zarar edince suçlu hep tavsiye veren oluyor.
Benim yaptıklarımı yapmayın kazanırsınız diyorum arkadaşlara
Tavsiye etmem. Kâr etse ben yaptım diyecek zarar etse suçu bana atcaklar m k
Paylaşmak her daim iyidir paylaşırım tabi
cok yakin bir iki. kisiye sadece
En iyi yatırım, parayı yemek 🙄
Yani tabiki. Ama bana kalmayacak şeyler için yatırım yapmak mantıklı gelmiyor bana
Neyseki çocuğum yok :))
Aminn :))
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?