Evet. Yaparım. Ben o yatırım konudunda yeterli bilgi ve donanıma sahip değilsem, o tanıdığım K yatırım konusunda çok donanımlı ve yeterli bilgiye sahipse ve ona güvenin tamsa işte o zaman o tanıdığımın tavsiyesi ile rahatça yatırım yapabilirim. 😎
Öyle şeyler ile işim olmaz tamam dört dörtlük Müslüman değilim ama Müslüman kenara yatırım amaçlı para koyması sıkıntılı bir durum işim olmaz eşime dostuma fakir fukaraya hatta sokak hayvanlarına harcarım ihtiyacım fazlasını Amaç Rabbimin rızasını kazanmak
Kafama, mantığıma yatıyorsa yaparım ama yatmıyorsa yapmam. Kimin bu aklı verdiğinden ziyade, verdiği akılın mantığa sığan bir tarafının olup olmadığı önemli.
herkes bana soruyor. kendimi kanıtlamak için çok konuşurdum genelde doğru çıkardı. artık yatırım tavsiyesi vermiyorum :) ben kendim yaparım kimseye sormam ve dikkate almam
tavsiye verenin egitim durumuna bağlı değişir ekonomi ya da borsa bilgisi yerinde ise yapılabilir yoksa almanyadaki amca oğlu söyledi stuttgart muhabbetine döner :D
Tam tersine onlar benden tavsiye ister ve vermem. Etrafımda kimsenin benden daha iyi araştırıp öğrenebilen, kapasitesi olan insanlar olduğunu düşünmüyorum. Kimseden almam tavsiye.
Kripto sektörün de kimsenin agzi ile hareket edilmemeli.. Cogu coinin twitter hesaplarin dan anlasmalar guncelleme vs gibi gelismeleri takip edip kendim yaparim.
coınler değil de dövizin ve altının anormal sevıyede yukseleyecegını soyleyen bir kaç istihbarat sahibi abilere hiç itibar etmedim , ben kim k öpeğim de dinlemedim şimdi her şey çok farklı olurdu