Zengin olmak suc mu? Hep özgüvensiz erkekler tarafindan red ediliyorum param var diye?

Zengin değilim de soruya çok kişi baksın diye dedim ama iyiyim yani genelde tanıştığım erkeklerden daha çok kazanıyorum. Bir de böyle bir şey var hep öylelerine denk geliyorum ki beni kapatmak istiyorlar, evden çıkma, başörtü tak (zaten edepli giyinirim ama saçım açık) Ya kendim çalışıyorum ve geziyorum, ediyorum süslüyüm ve hangi erkekle tanışsam diyor ki çok güzelsin, çok iyisin ama senle olamayız, senle hayatlarımız farklı, olamayacak gibiyiz vs vs sen çok güzelsin ben o kadar yakışıklı değilim ya da seni rahat ettiremem falan. Bir de ben onların parasına bile bir şey demiyorum, onlar kendi diyor, kendi triplere giriyor. Yani bu özgüvensiz erkekler bir beni mi buluyor? Niye olamayalım? Sen kendine güvenmiyorsun diye sen de yap o zaman sen de çalış… Yaş oldu 25 gerçekten eril bir erkek bulamadık ya ağırbaşlı, boş konuşmayan, yaşı yaşıma uygun..

Zengin olmak suc mu? Hep özgüvensiz erkekler tarafindan red ediliyorum param var diye?
Cevapla