Karimla zengin diye evlendim ama parasını sürekli fakirlere dağıtıyor ?

Eşimi gördüm uzaktan beğendik maddi durumu da çok iyi babasından kalmış çok para neyse istedik o da bana aşık oldu evlendik ikimiz de çalışıyoruz ama çok idareli harcıyoruz her şeyin faturasını istiyor örnek veriyorum telefon almam gerekti gittik 25 bin TL'ye bir telefon aldı bana ama gitti sonra bir bakkalda 120 bin TL veresiye hesabı kapadı ya da fitre kuzenine 50 bin TL diğer 2 fakire 15'er binden 30 bin verdi kendisi de öyle gittik Defacto'dan üst baş giyindik bir Nike spor ayakkabı aldı ikimize de ama başka bir şey almıyor öyle çok idareli harcıyor ben rahat yaşarız diye eski sevgilimi terk etmiştim ama şimdi eşimi de sevsem soruyorum neden bize kısıyorsun diye kısmıyorum etimiz sütümüz var iPhone gereksiz diyor ya da villa lüks araba gereksiz diyor
Karimla zengin diye evlendim ama parasını sürekli fakirlere dağıtıyor ?
Cevapla