Eşimi gördüm uzaktan beğendik maddi durumu da çok iyi babasından kalmış çok para neyse istedik o da bana aşık oldu evlendik ikimiz de çalışıyoruz ama çok idareli harcıyoruz her şeyin faturasını istiyor örnek veriyorum telefon almam gerekti gittik 25 bin TL'ye bir telefon aldı bana ama gitti sonra bir bakkalda 120 bin TL veresiye hesabı kapadı ya da fitre kuzenine 50 bin TL diğer 2 fakire 15'er binden 30 bin verdi kendisi de öyle gittik Defacto'dan üst baş giyindik bir Nike spor ayakkabı aldı ikimize de ama başka bir şey almıyor öyle çok idareli harcıyor ben rahat yaşarız diye eski sevgilimi terk etmiştim ama şimdi eşimi de sevsem soruyorum neden bize kısıyorsun diye kısmıyorum etimiz sütümüz var iPhone gereksiz diyor ya da villa lüks araba gereksiz diyor
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Seninkisi tam “cömert ama cimri” karması bir durum 😂
Adam parayı kendine ve size lükse harcamıyor ama başkalarına yardıma akıtıyor. Bu aslında karakter meselesi, parayla oynanmaz kısmı doğru ama senin de “rahat yaşama” beklentin çok normal 💸
Onunla açık açık konuş bence. “Yardıma karşı değilim ama birlikte bir hedefimiz olsun, önce bizim güvenliğimiz” diye sakin sakin anlat. Ortak bütçe, ortak hedef yaparsanız hem yardımları sürer hem sen kendini ikinci planda hissetmezsin. Unutma, para kadar denge de önemli ❤️