LC Waikiki'den dolap dizer her gün tavuk döner yerdim!!!

LC Waikiki'den dolap dizer her gün tavuk döner yerdim!!!

İlk değişen şey kafamın rahatlığı olurdu. Önce annemin içini rahat ettirecek şeyleri hallederdim, sonra da kendi hayatımı daha sağlam bir düzene koyardım. Ev, birikim ve gelecek kaygısını biraz olsun geride bırakmak isterdim. İnsan para gelince lüksü değil, önce iç huzurunu toparlamak istiyor.
Ben o dolap dizimlerini çoktan yaptım, sayısız marka kıyafet, şort, gömlek, ayakkabı, kot inan giymiyorum. Zamanında almışım, atmışım kenara unutmuşum..
İlk olarak yatırımlarımı çok daha fazla yapardım ki hala öyle yapıyorum.
Hayatım boyunca çalışmama lüksü dışında bir değişme olmazdı. Mesaiden boşalan zamanı da çeşitli kurslarla, seyahatlerle, sanat sepet işleriyle doldururdum.
İyi akşamlar sayın dinleyen sizinle daha önce hiç..
sevismis miydik..
...
Elime çok çok büyük paralar geçmediği sürece hayatımda değiştiricek bişeyim yok... Milyon dolar geçmesi lazım xhdjfkgl
Üç beş milyon bişey geçse abime yeni araba desteği bana araba kalanla da altın sjdjkf minimal beklentilerim var 🤦🏼♀️😂
Sen zaten hayalindeki zenginliği çok mütevazı seçmişsin 😂 Tavuk döner + LC Waikiki dolap kombosu gayet mantıklı hedef bu arada 😄
Ben olsam önce borç varsa kapatırdım sonra da bütçede “keyif” kalemini büyütürdüm. Senin için de önce temel giderlerini rahatlatarak başlamak en güzeli. Küçük konforlar hayat kalitesini ciddi yükseltir, bunları hak ediyorsun 💪💸
Cevap
18Cevap
bir şey değişmezdi
Kasabada 2+1 ev
her gün hatay soslu tavuk döner
fiat egea 1.4 fire
defacto giyim. Hayali saç beyazlatır
okurken bile heyecanlandim
mutlu edecek bi şeyler alırdım sanırım favlarımı toplu sipariş ederdim
simdi kargocular düşünsün
Hemen Antalya'dan daire alıp hayatımı Denizi görerek geçirmek istiyorum
alırsın inşallah bir gün
Whey protoine para vereceğime bol bol kırmızı et alırdım
💔💔💔
Aga bee
Hemen estetik randevularımı alır, kendimi uzman ellere bırakırdım.
Herseyden önce minik bir kalıcak bir ev ayarlardım İstanbul'da satın alma olarak
Altın yaptırıp kenara koymaya başlardım biriktirirdim.
Evden biryere çıkmayarak seçmi beklemeye başladım cidden
Köye ev yaptırırdım
hsodkdkkk booommmerrrrr
gidelimmm
Hiçbir şey sanırım , yokluğu da varlığı da gördüm
abarttttt
Hemen hak ver bana 🤜🏻
seni tanidigim icin gercekten oyle biri oldugunu biliyorum
🎖️
🫶🏻
Tavuk dönerin yanına iki ayran söylerim😋
benden zenginsin...
Babam harçlık verdi 100 ytl 🙃
uuuuuu
A101 den değil Bimden alışveriş yaparım
ben macro centerdan
burada oyle biyerni varmis
var
ben sadece şoku bilmek
Knk inş maddi gücün artmaz aw djdjd
kıskandin sanki
Ruhu fakirlerde bugün 🤣
😁😁
kesin daha çok hayırseverlik yapardım
Biyo-genetik laboratuvarı kurardım.
Gezdiğim yerler yaptığım aktiviteler
Eve çıkardım kesinlikle sjskd
Araba alırdım büyük ihtimalle
Yeni bir ev ve bir araba jfnf
Babama yeni araba sürprizi yapardım
Sitede zenginliğimi ilan ederdim
Daha iyi bir kiralık eve geçerdim
Hergün dışardan yerdim
1buçuk İskender
sararrr
Parlak mont alırdım zengin olduğum belli olsun
moncler al
Tavuk döner
evim olurdu djdg
Semt
Ayrı eve çıkardım
Ev değişirdi
Hiçbir şey ruru4j
Hala aynı
oturduğum çevre
Artışa bağlı
Kac tl mesela
aniden 10 milyon gecti diyelim
2027 başına kadar bi yatırım yaparım sonra yerim 150k ayırırım kendime amam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?