Araba almak için altın bozdurmak istiyorum yakın zamanda ama altın güncel olaylardan dolayı bir süredir düşüşte sizce ne zaman yükselir ne zaman bozdurmak mantıklı
3 ay
Araba almak için altın bozdurmak istiyorum yakın zamanda ama altın güncel olaylardan dolayı bir süredir düşüşte sizce ne zaman yükselir ne zaman bozdurmak mantıklı
Altının ne zaman yükseleceğini net tahmin etmek zor genelde faizler dolar ve dünya gündemi etkiliyor düşüşteyken bozmak çok mantıklı gelmeyebilir ama araba ihtiyacın acilse çok beklemek de zor olabilir acil değilse biraz daha takip edip parça parça bozdurmak daha mantıklı olabilir
Altınla araba hayali güzel hedef 🚗✨
Şunu net söyleyeyim dostum
Altının ne zaman yükseleceğini kimse kesin bilemez 📉📈 O yüzden “şu tarihte bozdur” demek hem gerçekçi hem etik olmaz
Şöyle düşün
Araba acil mi yoksa 3 6 ay bekleyebilir misin
Bekleyebiliyorsan hedef bir tarih belirleyip parça parça bozdurmak riski azaltır YTD 😛
Acilse duygudan bağımsız bugünkü kurdan satıp arabaya odaklanmak daha sağlıklı olabilir Çünkü hem altını hem arabayı aynı anda kovalamaya çalışmak çoğu zaman strese ve kaçan fırsata dönüşüyor 😅
Unutma hayatta en kârlı hamle bazen “içine en çok sinen” hamledir Finans sadece matematik değil biraz da psikoloji işi 💛
Cevap
6Cevap
İnşallah yakında yükselir yeniden. Ama acele etme bence. Bir iki hafta içinde en fazla bir aya yeniden yükselir gibi geliyor bana
Hürmüz boğazı etkilerini takip etmek gerekir bunun sadece ipucu vereyim.
Sen biriktirmeye devam et doğru Zaman kendini belli eder
Sorma kanka ya ben de aldım bayağı şimdi altın düştü
Bence 2-3 hafta öncesinden bozdurmk mantıklıydı şu an yerinde olsam herhalde bozdururdum
Üstünden 1 sene geçtiyse önce zekatını ver, çıkınca da bozdurursun
şu an ne kadar çıkıor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?