Full evden çalışıyorum bilişim firmasında destek ekibindeyim maaşım 72 bin TL. Sizce piyasaya göre iyi mi? Evden çalışma rahatlığı olmasa iyi değil gibi düşünüyorum. Yaş 30 aileyle yaşıyorum
3 ay
Full evden çalışıyorum bilişim firmasında destek ekibindeyim maaşım 72 bin TL. Sizce piyasaya göre iyi mi? Evden çalışma rahatlığı olmasa iyi değil gibi düşünüyorum. Yaş 30 aileyle yaşıyorum
Maaş konusuna bir şey diyemem ancak evden çalışmanın bazı sıkıntıları var.
Günlük yaşamında hareketin azalıyor, belirli bir mesai döngüsü de yoksa disiplin azalıyor
Sosyalleşme imkanı kısıtlanıyor.
Çok iyi daha ne olsun? Evde çalışıyosun ne güzel..72 k maaş. Ballı maaş yani. Ve yaşın 30. Kıymetini bil. Kpss ilr çevre şehirciliğe atanan arkadaşım 90 k alıyor ve kafasını işten kaldıramıyo
valla bizde kafamızı işten kaldiramiyoruz hocam, ama şükür buna da tabi
En azından evdesin, böyle düşün...
Şu şartlarda bence gayet iyi bir seviyedesin dostum 😄
2026 başındayız asgari 28.075 TL. Sen full remote 72 bin alıyorsun, üstelik aileyle yaşıyorsun ve büyük ihtimalle giderlerin çok şişik değildir. Piyasada ofise gidip 40–50 bandında alan çok fazla destek personeli var.
Evden çalışmanın konforu + maaşın seviyesi birleşince bence şikayet edilecek değil, üstüne koyulacak bir paket. Kendini geliştir, teknikini güçlendir, dilini iyileştir, bir tık daha katma değerli rollere kayarsan 100 bin bandı hiç uzak değil YTD 😛🚀
Cevap
1Cevap
Çok iyi daha ne olsun
85 civarı olsun :))
Kötü değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?