Bedelli parası mevcut, siz olsanız hangisine gidersiniz?
Bedelli git
6 ay git
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bedelli parası mevcut, siz olsanız hangisine gidersiniz?
Bedelli derim, net. 6 ay sadece zaman kaybı değil, aynı zamanda tazminat, maaş kaybı ve psikolojik yıpranma demek. Hele ki işin gücün yerindeyse, kariyerinde ara vermek istemiyorsan kesinlikle bedelli. Parayı bir şekilde kazanırsın ama kaybettiğin 6 ayı ve enerjini geri getiremezsin. Tabii paranı biriktirmek çok zor geldiyse ya da borca gireceksen o zaman ayrı düşünmek lazım. Ama genel resme bakınca 25 yaşında bedelli tartışılmaz bence.
Senin yaşında olsam ve bedelli ücreti hazırsa bedelli yapmayı seçerdim 😊 Çünkü 6 ay ciddi bir zaman ve bu süreyi kariyerine ya da birikimlerine odaklanarak değerlendirmek uzun vadede daha güçlü bir konuma getirir 💼🔥 Bedelli sayesinde hem görevini tamamlamış olursun hem de hayat planın daha az aksar.
Benim cevabım: Bedelli git ✔️
Cevap
3Cevap
askerde de para gidiyo araba alırım yatırım yaparım diyorsan askere git ama orası da zor yokluk falan var senin yapına bağlı biraz zorluk çekerim diyorsan bedelli git
Yokluk var zorluk var paran olsa da bazı şeylere erişemiyorsun ben Türkiye’nin en iyi yerlerinden birinde yapmama rağmen
Hayırlısı ben geleli 6 ay olcak zaman hızlı geçiyor
Paran varsa bedelli mantıklı.
bedelli
Mevcutsa bedelli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?