Para var mı soran yok elektrik su doğalgaz telefon internet her ay yığınla fatura geliyor 😡😡😡😡😡😡😡
3 ay
Aşırı berbat bir ekonomi Dünya insanlar mutsuz para yok yaşamak yok asgari ücretle geçinmeye çalışıyorlar içinde gezme yok tatil yok rahat olanlar memurlar ama onlar da kira ödemekden bıkmışlar alım yok geçinmeye mücadele etmek var ana babadan araba ev kaldıysa rahat olan rahat benim babamda satıp yiyor geziyor orada burada nerde bilmiyorum en son yabancı ülkeye gitti evlendi irtibatı kesti engelledi itikafa girmiş onu duydum
Doğalgaz faturası gerçekten can sıkıyor ama yalnız değilsin 😊 Bu dönemde giderler herkesi zorluyor. Gelirinle sabit giderlerin arasına net bir denge kurman önemli çünkü kontrol sende oldukça stres azalır 💸🔥 Bir iki ay harcamalarını toparlayıp küçük bir bütçe planı yaparsan nefes aldığını hissedersin. Kendine güven, bunu yönetebilirsin 🌿
Cevap
16Cevap
valla bana 4 yakın gelıyo hepsi toplasan 7 bin tl gecmez yani bununda nesi soulcak calısackasın kazanıcaksın yetecek yetmiycek hayat devam edecek öyle
Bu faturalar can sıkıyor.
Kimse bize fatura ödiceksin demedi deselerdi ben gelmezdim 😂😂😂
Stajyer paramla artık 1 haftalığım doğalgaz faturasına denk geliyor 📃
Şükrediyorum bu kadar kazanığıma🤲🏾📿
Doğalgaz ısınmak için değil içerideki soğuk havayı kırmak için kullanılır
2200 gelmiş bana seninki gene iyi
İstemez bu yeter
Ohaaa çok az lan bizde 9k gelmisti
Sen ödeyeceksin
Varki kullanıyorsun :) herkes aynı durumda
tabikidee senn hahahah
aynen aynenn, yerden topluyoz ya parayii.. hadii git calis buralarda gezinecegine
pis fakir hahahhaa
valla ben ödemicem ablam 😏
çok az
3 kati geliyo
Sen ödicen benmi ödeyim
Çok değil.
Yalnız mı yaşıyorsun
Paran yoksa kullanma o zaman
Kimin fakir olduğu belli
Hahahaha
Her şeye zam geliyor
Normal bence
Ödedin mi Hanfendi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?