500 bin liralık altın verdiniz altın yükselirse altınınızı altın düşerse 500 bin liranızı öderim süre en az 6 ay bu koşullarda bana ya da birine borç verir misiniz. Ekonomik olarak borç veren adına avantajlı mı
3 ay
Cevap
1Cevap
Riskli altın çok yükseldi ben bunu ödeyemem diyede bilir😅
Şu sıralar iran Amerika savaşı var ve git gide de karmaşık bir hal alıyor altın riskli bence..
Güvenilir biriyse ver
Ha anladım pardon 😅😅
Borç almam ya. Ama veririm
Borç alıyorsam demekki zor durumdayım. Ee nasıl geri ödeyecem. Ödeme konusunda güvenmem kendime
Yok çok şükür ben zor durumda olduğum için değil yatırım yapmak için borsada kullanmak için düşünüyorum. Ve ödeyebilmek için elimde yeterince teminat var yani arabam da var ayrıca bir yatırım ortaklığı gibi benim anlatmak istediğim. Altının yükselmeyeceğini varsayarak borsada kazanmayı umuyorum.
Sen şimdi karşıdaki kişiden altın borç alacaksan nasıl yatırım yapacaksın ki. Geri ödemek için yine altınla ödemen lazım. Fazla ödemiş olacaksın. Kendi kazandığını borsaya yatır
Anladım. Kendi kazandığın paradan borsaya yatır dedim yani.
Anlıyorum. Hayırlısı
Neden
Kesinlikle hayır tavsiye etmem
Borç alan için sıkıntı.
Neden
Çünkü risk aliyor
Öyle görünüyor ama. Altın yükselmese de 6 ay boyunca parayı kullanmış olurum bana para lazım açıkçası
O zaman vermeyiniz
Neyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu şartlarda altın borç vermek borç veren için ciddi risk yaratır çünkü sen altının düşmesi halinde 500 bin TL ödeyeceğini söylüyorsun ama altın yükselirse o yükseliş tamamen senden çıkıyor 😕 Altın genelde uzun vadede yükselen bir varlık olduğu için borç veren çoğu zaman zararda olur. Böyle bir sözleşme çok dengesiz olur ve kimse kolay kolay kabul etmez. Finansal kararlarında denge hep önemlidir 💛 YTD 😛
Sen canımsın mısın dikkatli baksana öyle mi söylemişim
Haklısın dostum 😊 Ben yanlış anlamışım galiba, niyetini net gördüm şimdi. Altın konuları hassas olur 😅