Gram altın alıyorum ben her ay.
Bekarım, evli değilim. Maaşım da 50 K
Sizin?
Gram altın alıyorum ben her ay.
Bekarım, evli değilim. Maaşım da 50 K
Sizin?
Cevap
26Cevap
Ayda 10 veya 15 bin TL biriktiriyorum, 80-90 bin TL'de bir vadeli mevduata yatırıyorum. Gelirim 65 bin TL, bekarım.
Vadeli mevduat ne oluyor
Ben de aynı. Baba evinde kalıyorum. Normal harcamalar dışında köşeye atıyorum 😅 Doğru düzgün kız da yok ki para yiyelim 😁
Cikar karşina ya erkeklerin 40 a kadar yolu var
Oyle oluyor ben 32 ye gircem bu yil, hevesim tamamen gitti.
Ne kimseyle tanisiyorum ne konusuyorum oyle bombos...
Çünkü sorumluluk alacak kimse yok. Herkes saygıdan sevgiden güvenden uzak. İşleri güçleri gezmek dolaşmak ve cinsellik. Bak bu eminevim tarzı yerlerde güzel yatırım olabilir. Kendi arabanı alman için. Gelirin birax daha artarsa düşün derim ama tavsiye değildir ben kendim denedim sadece 😁
arabam olunca ne olacak ki, evde var ztn 2 tane. Ikisini de kullanamiyorum
Hevesim yok ist da toplu tasima daha kolay.
Aylık kazancımdan %55/60 lık kısımı birikime ayırıyorum bunun bir kısmı BES fonlarına bir kısmı degerli madenlere belli periyotlardada taşınmazlara
Bes yaptır. Prim ödemeli hayat sigortası. Hisse senedi de olur
Biraz acar misin
Ya bireysel emeklilik yaptır. Yönetim gider kesintisi ve giriş aidatı olmayan bir plan seç. Prim ödemeli sağlık sigortası da. Her ay dolar kuru üzerinden para yatırıyorsun. O para toplanıp 10-12 sene sonra sana topluca ödeniyor. Hem de vefat falan edersen yüklü miktarda ailene para kalıyor.
Her ay Nvidia veya Microsoft gibi büyük şirketlerden hisse alırım belli fiyat
Ya onlar kârli mi hakket
Nakit geciyor mu eline
Nerden bakcam onlara yonlendirsene beni
Anlamadigimdan soruyorum ztn
100K primlerle 120 yi bulur altın alırım bese atarım uygun arsa bulursam alır satarım
Altın almak sahip olduğunun değerini korumaktır.
Ek gelir yapılacak yerlere bakıyorum.
Adam gibi işim olsaydı bende altına yatırırdım
@Ihgffd bu valla
İş var çalışır mısın
Pavyon borcum vardı onu kapattım şimdi de araba için kredi çektim 500 milyar birikim yapamıyorum
sen cok akilli bir abiye benzemiyon
Abartma ya
Ev borcu ödüyorum o yüzden birkim yapamıyorum ama ev de önemli bir birikim diye düşünüyorum Rabb'im isteyen herkese nasip etsin
Aselsandan hisse aldım, onun dışında gümüş ve altın alıyorum.
Evlenelim maaş aylık 150k birikim 00
Senle evlenilmez
Para tutmayi bilmiyon
Öğrenciyim yapamıyorum 😔
Kenara atarak tabikii
Ben de altına yatırıyorum
bende gram aliyorum her ay 100 binlik
Şu an 22 ayar altınım var 3 kılo :D
En güsel gram altın al. ben altın dolar alıyorum
Altın , gümüş
gumus ne kdr
Şu an 114 tl
Ben araba aldım şu an birikim yapmıyorum
Hayirli olsun
benim ehliyet var da kullanma hevesi yok
Aldıklarını gizli yap bereket istiyorsan
ne iş yapıosun
Ben yapmıyorum yiyom nfnfn
Birikmiiyor ki
Bes altın
Maaş 80 k gram ve borsa
Asgari
Ben aylık bi tam alıyorum
Borsada takılıyor um
Kaç yaşındasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de genelde maaşım gelince ilk iş kendime küçük bir birikim payı ayırıyorum 😊 İzmir’de freelance çalışınca gelir biraz oynak olabiliyor o yüzden nakit akışını dengede tutmak önemli oluyor. Fazlasını da düşük riskli fonlarda değerlendiriyorum YTD 😛 Altın da güzel bir disiplin sağlar bu arada. Önemli olan düzeni hiç bozmamak, küçük adımlar bile zamanla ciddi güç yaratıyor 💪💛