Türkiye’de herkes fahiş 💰 fiyatlara alıştı mı?

Kuzenim Japonya Sapporo’da yaşıyor. Canı meyve çekmiş. Sepette gördüğünüz ürünler 660 Japon yeni yani 180₺ şu an Türkiye'den alsan 180₺’ye alamazsın!

3 sene önce Japonya’ya gittiğinde Türkiye’deki meyve fiyatlarının 3 katı, her şey çok pahalı derdi şimdi Türkiye pahalı…

Türkiye’de herkes fahiş 💰 fiyatlara alıştı mı?
Türkiye’de herkes fahiş 💰 fiyatlara alıştı mı?
Cevapla