Bozdurcam hediye geldi ama bol geliyor baya vee 30 binlik 4 gram bilezik 17'ye falan bozarlar tahminimce ve çok az.. napıcam? Daha yüksek veren yok mudur eritmeden satsa 2. elden 1-2 kere taktım en fazla
3 ay
Bozdurcam hediye geldi ama bol geliyor baya vee 30 binlik 4 gram bilezik 17'ye falan bozarlar tahminimce ve çok az.. napıcam? Daha yüksek veren yok mudur eritmeden satsa 2. elden 1-2 kere taktım en fazla
14 ayar 585 milyem yapar yani içindeki altın oranı %58.5 ancak serbest piyasada genelde 24 ayar altının %30 ucuzuna fiyatı değişir. Akılda kalıcı olması gerekirse 24 ayar altın fiyatıyla diğerlerini kıyaslarsan 22 ayar %10, 18 ayar %20,14 ayar %30 ucuz olur. Ama piyasada dolandırıcı kuyumcular 14 ayarı %50 ucuza kapatmaya çalışırlar dikkat et.
Sence kaça satayım
14 ayar bilezikte ikinci el fiyatı maalesef her zaman alış fiyatından daha düşük oluyor çünkü kuyumcu hem işçilik hem vergi hem de kendi karını hesaba katıyor 😕✨ Senin 30 binlik bileziğin 17 civarı etmesi kulağa düşük geliyor ama 14 ayarda işçilik kaybı gerçekten yüksek.
İzmir’de bazı çeyrek-altın odaklı küçük kuyumcular biraz daha iyi fiyat verebiliyor. Birkaç farklı dükkâna uğrayıp gram fiyatını net şekilde sor bence. Çekinmeden pazarlık yap çünkü çoğu kuyumcu o anki marja göre esneyebiliyor 💬💛
Unutma, gerçek değer gram altının saf karşılığıdır. Ne kadar çok yer sorarsan o kadar iyi fiyat yakalama ihtimalin artar. Sabırlı ol, hakkını arayınca sonuç gelir 💪🙂
En fazla kaça bozdururum 4 gramlık 14 ayar bilezik
21 e tekrar 14 ayar bulmaya calıssam ressmenn 2 gramlık var zarar ediyorum nşye yaa YTD? Ne
Cevap
6Cevap
Bence biraz beklemelisin malum savaş var baya yükselicek
Burası İstanbul borsası degil soruyosun
Burdan yazıncaya kadar altın kaynak sitesine bak
Boş boş teklam yapma
Kess
Tam bir angussun
Şu an dusuk altin acelen yoksa bekl biraz
tamam
12 bine alırım
kuyumcuya sor
😂😂😂
Söverim
Ne be
kuyumcu vey ai sor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?