3 ay
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Değil bence. Erkek her türlü birikim yapmalı. Ben bile kız olduğum halde yapiyorum. Ufak da olsa bir şeyler biriktirmeli.
Ben 125 biriktiriyorum her ayda 2 işte çalışarak bi kadın gelince bana parasiz demesin diye
@Ylmz18 İyi yapıyorsunuz. Bu devirde parasız olmuyor. Her şey para değil ama yine de geçim şart.
Parasiz olmaz olmaz maalesef ki olmaz bi kadın sen adam mısın dese para konusunda ölürüm daha iyi bu yüzden elimizden geldiğince biriktirip değerlendirip geleceği ufak garanti altına almanın pesindeyim
@Ylmz18 Ben de bayan olmama rağmen birikim yapıyorum. Çünkü yarın ne olacagi belli değil. Ben de evlenmek için biriktiriyorum mesela.
Güzel guzel
Sonra evlenince ağlıyorsunuz. Sorumluluk sahibi birini hayatınıza alıp evlenin.
Erkeklerin diline düşmüş zaten Kadınlar paraya tapıyor diye
Ne alaka aç mı kalalım daha yemek alacak paraları yok çocuk istiyor
Ondan bi cacık olmaz sorumluluk sahibi değil o sana iyi bir eş olmaz aklın varken ayril şutla üstüne kalmasin
evlilik kafasında değil belli ki hayatını yaşamak istiyor zaten bu devirde evlenmek mantıklı bir iş değil erkek için
Ya tamam yesin içsin gezsin de insan kenara hiç mi para atmaz bu evlilik olmak zorunda değil illa hayat şartları... ben bile okul harçlığımdan arta kalan paralarımı kumbaraya atıyorum kumbaram şimdi ağzına kadar dolu
Birikim her zaman yapılmaı
Kumbara mi kaldi ya
Bende birikim yok hiç 😁 yıldırım nikahı yapın gitsin
Birikimim sıfır ama babamın arabası var 2 katlı evimiz var ve bana toki çıktı sayılır mı jssjsj
@NightFox06 çalışıyorum maaşım da iyi, annem babam emekli, kira geliyor
Vay belesci
@Ylmz18 hahaha kıskanmayın kudurunn
Aylik gelirin ne kadar
@Ylmz18 50 bin
İyi orada koymuşum
@Ylmz18 aferin şimdiden Başla 150 yıla anca 3 ev alırsın
İstanbul da 2 milyona ev büyütmeyin ev fiyatlarını hemde sitede
E yaşı daha küçük evet yapması gerekirdi ama yapması için zamanı var yapabilir 30 yaşına kadar 25 yaşı büyük görmeyin millet üniden çıkınca 22 23 yaşında oluyor hangi ara birikim yapacak
4 senedir memur olarak çalıştığını söyledi Ben de dedim üç beş sene bekle yani hayır dedi Çok uzun zaman dedi kendisi istiyor
He anladım yani bende 21 yaşındayım ünideyim dedim belki yeni mezun olmuştur kendime bakarak söyledim neyse konuya gelirsek o kadar yıldır memursa illaki birikim yapmış olması lazımdı tuhaf hani en kötü birşeyler biriktirmesi lazımdı ama işte şöyle bir şey var tm elinde olmayanlara üzüleceğine şimdi kendini toparlayıp birikim yapmaya başlayabilir yani anlıyorum senide ama şöyle düşün genç adam yani 2 3 sene öncesinde gençliğin heyecanı diye harcamış gezmiş olabilir
Beraber 1 2 sene el ele verip yapabilirsiniz birikim vs diye düşünüyorum
Evlilik dediğin zaten nedirki yani hani evlilik demek aslında şey demek neyse söylemiyim hayırlı akşamlar
Yaşınız daha küçük bence
İyi tamam yemişse içmezse gezmişse evlilik niye düşünüyor ki hemen beklesin Haki yaşı daha küçük 27 28'e kadar beklesin başkasıyla evlensin bunu ona söyledim yani
He kötü olmuş ne diyeyim
Hem yakisikli hem uzun hem zengin erkek istiyorsunuz
Tatlım zaten uzun olan da benim 1.74 boyum var 1.70 erkeği kabul edecek değilim herhalde sevgilim göbekli bir bu arada aman aman yakışıklı değil ben beğeniyorum yeter Emin ol zengin de aramıyorum o kadar zenginleri reddetmişim evlenecek kadar Kendine güvenmiyor yani düğündür eşyadır falan diyor
Sosyal medyada hepiniz 170 ustusunuz zaten
Hahahahaha niye yalan konuşayım şimdi sana amacım derdim ne?
Ayril o zaman neden hala sevgilisin?
Ayrılma derdim yok ki? Sadece kafasına çok takıyor o kdr Ben yıllardan beridir zaten düğün istemediğimi aileme söylüyorum ona da söyledim
ayda 100-150 bin kazanıyorsa haklısın ama 40-50 bin kazanıyorsa zaten ancak yetmiştir.
Memur kendisi
o zaman dediğim gibi ancak yetmiştir. nasıl birikim yapsınki.
Ya bisi demedim zaten de kendisi çok sorun ediyor
Söyle birikim derken neyden bahsetmenize bağlı ev ve araba mı yoksa birsey mı
Ben de 25 yaşındayım hiç birikimim yok zaten ekonomi öyle bir yere geldi ki ömür boyu birikim yapsan da ev ve araba alamazsın hayata bir kere geliyorum bu dünyaya
Böyle insandan koca olmaz. Yemiş içmiş gezmiş evlenince de dan güvenir çalışmaz
Bunun daha kötüsü 29 yaşında olup birikim yapmayan
Normal şu an çoğu kişi 30 35 yaşında meslak sahibi oluyor
Ayrıca parası olanda evlenmiyor kullanıp atiyor tamamen şans işi
Normal değil, eğer evlenmek istiyorsa bir işin ucundan tutması lazım.
Aynı yaşta borç harç ödemekten hiçbir şey koyamadım kenara mesela ne yapabilirim
Bende 27 yaşındayım
Evlenmeyi
Düşünmüyorum
Köyde 1 evim var
Ama ev geçindiriyorum
Aylık giderim 60 k
Birikim yapıyorum gidiyor eve karısık
Herkes kafasına göre
İlla düğün şart değil
Şimdiki kızlar düğün istemiyor
Sace nikah ordan eve
daha 25 yaşında ne birikimi olacak ki çocuğun? okul askerlik filan derken daha yeni hayata atılmış oluyor. birikim yapılsa da bu enflasyona kim nasıl yetişecek? paranın değerini korusa anca. o da döviz altın vs. ile
Yanlış düşünüyorsun
@onnumara_ neresi yanlış?
O da bişey biz bişey yaşamadık diye terkediliyoruz. Hiç evliliğin e sini açan yok. Açık açık konuşun seviyorsa çabalar.
yiyip icip gezdiyse aynen devam eder. evlilik düsünmuyordur sanirim yine
Konuyu açan o yani bilemiyorum
Bu kadar takmayın düğün falan filan bir nikah yapın geçin
Bende dedim eşyayı falan da ortaya katti
Yani zaten olgun biriyse dediğim gibi olur
Düşünüyordur muhtemelen borcu harcı yoksa ve hala birikim yapmıyorsa böyle
Düşünmüyordur*
Tabi kesin konuşamayız gelecek hakkında konuşmayı teklif ederek öğrenebilirsiniz
normal bence şu an 25 yaşı da iş tecrübesi olmayan var
Birikim işine bağlı işi iyiyse illaki Birikim yapabilir bana göre
Düzenli bir iş yoksa bir miktar birikim yoksa gerekten sizin çok zor olur
Hayatını yaşamış ama birikim olmadığı için ilerde sorunlar yaşanır
Sen ne yaptın peki bu zamana kadar birikim yaptınmı?
Kanser hastası kardeşimle ailemle ilgilendim babam tedavisi için alıp başka şehire götürdüğü icin calisamiyordu bende annemle tek kaliyordum bir tane Allahın kulu cikipta siz ne yiyp ne iciyorsunuz demedi. işe girdim sırf dürüst oldum diye işimden oldum haksız yere insanların hayatını bilmeden sen ne yaptın demeyin. Beyfendiye gelince 4 5 senedir memur olarak çalışıyormuş sadece yemiş içmiş gezmiş hiçbir şey olmazsa bile ben her ay alırım düşük ya da yüksek bir tane Yarım altın Çeyrek altın gram altın köşeye koyarım İnsan bunu akıl edebilmeli içkiye ona buna para verirken hoş iş evlenmeye gelince benim birikimim yok Ne yapacağım bilmiyorum dememeli Adam bana açık açık söyledi benim birikimim yok Mobiya nasıl alacağım bilmiyorum dedi Ben de dedim üç beş sene bekle birikimini yap başkasıyla Evlen yok Ben o kadar bekleyemem dedi madem bu kadar evliliğe meraklı bir insansa bunu da düşünmeli Suç benim değil Ben 27 yaşındaki bir insanım Tabii ki de Hali vakti yerinde olan bir adamla yuva kurmak isterim Bu yaştan sonra birinin birikim yapmasını bekleyemeyeceğim herhalde
Soran kişiye diyorum, baştan sona kadar haklısın. Kardeşine de Allah şifa versin. Bu beceriksiz kişiyle de yolunu ayır canım.
Vefat etti kardeşim yinede Teşekkür ederim canım 🙏
Belkide evlenmek istemediği içindir
Evlenmek istemeyen adam niye evlilik için ısrar etsin ki
bu devirde kira falan veriyorsa ne kadar birikirki bazı yaşlılarda para biriktirme bağımlısı ama makarna yiyor yani
O adamdan olmaz sana söyleyim..
Niye
Birikim olmayan bi adamla nasıl olacak? Ciddi değil bikere
Bir kere de kızlar birikim yapsın hep erkeklerden beklemeyin belescilik bu
Of tm
Erkeğin parasindan uzak durrrr
Eş o eş herhangi bir adam değil niye normal düşünmüyorsunuz evlendikten sonra senin paran benim param mi var
Kadınlar ne veriyor siz eş değil misiniz
Kadınlarına neden bir şey bekliyorsunuz zaten soyadını şehrini ailesini bırakıp geliyor eş oluyor size önüne bir tabak yemek koyuyor pasakli camasirlarinizi yıkıyor ne olsun siz evliliği iyice ticarete döktünüz
Ne şehir değiştirmesi mağara zamanında misin sen artık kimse kızı sehirine getirmiyor. Temizlik için senin karnını niye doyurayim elim var makinaya atmak zor degil. Senin kıran niye bende. İki temizlik yapacaksın diye ömür boyu seni evde yatırıp niye calisayim
Biraz büyüyün olur mu Allah aşkına evliliği ne demek olduğunu Eşin ne demek olduğunu biraz algılayın sizin gibilerin masasına oturanın lokmasını sayarsınız
Evlilik ne demek? Erkeğin parasıyla yan gelip yatmak mi
Evet bb
🤣🤣🤣
Afiyet olsun deseydin sende
Takılıyor senle
Sevgilin senden küçük mi mü
O zaman uzak dur sana yaramaz üzülürsün
21 yaşindayim toki cikti 300k birikim bir aracim var bide diyom hala kurtarmaz
Hala fırsat var yapalibilir bencw
Hayır normal değil
Normal, evlenmek istemiyordur
Hayır yapılması lazım
Ondan olmaz zaten sorumluluk alamaz bu tipler
Doğru olanı yapmış.
Normal birikim yaoamiyor kimseler artık
Millet aç aç. Ne birikimi.
başkasını bul ondan koca olmaz
bi skim olmaz ondan vaktini harcama
😆😆
çok mu hoşuna gitti hasan
Çok açık bi cvp olmuş
Kendinden 2 yaş küçük erkekle işin ne Allah aşkına
Sanki benden büyükler bir iş başarmış
Sen bilirsin
Normal yapmamış olabilir yaşı daha erken
Kararını gözden geçir
Evlenemek istemiyordur kanzi normaldir
Senin bir birikimin var mı
Ablası yaşındasın sen yap birikim
Demek ki evde kalmak istiyor evlilik düşüncesi yok
Sl ak erkektir
Babasınında mı yokmuş
Hiç aileyi araya kalmadı
Katmadi
Ne yani şimdi bana laf mı atmaya çalışacaksın erkeğin malının üzerine konuyor erkeğin parasını yiyor erkeğin Bilmem Nesine ne yapıyor Ay tamam klasik laflar söyler Anladım peki
Hayır, sadece sordım
Ne kadar kazanıyor da birikim yapacak söyler misin
Yiyip içip geziyorsa demek yapabilirmis
Kazancı ne kadar söyler misin
Bilmiyorum memur sadece sormadım
Karnını doyurmaya anca yeter memur kaç para kazanıyor ki
Beyefendi işte ben ayrım yapmadım Diğer kızlar gibi aman aman bu kadar bu kadar kazansın demiyorum Hani Göz göre göre zorluk yaşayacağım
Yaşama ayrıl yetmiyor beğenmiyorsan
Allah'ım yarabbim ya sabır Gerçekten sınanıyorum ha beni sinir etme İyi akşamlar
İyi akşamlar çıkarcı
30 olsa anormaldi 25 düşündürdü..
İstikbale dair umutsuzsa normal